شناسهٔ خبر: 31170536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جنایت تروریستی زاهدان با حمایت آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام شده است

R7860/P/S6,67/CT11 / R7860/P41362/S6,67/CT11

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جنایت تروریستی، بزدلانه و کورکورانه‌ سیستان و بلوچستان با حمایت آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در مجمع بسیج استان کرمان، با اشاره به حضور پر شور مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برجا خواهد ماند.

وی به حادثه بزدلانه و کورکورانه‌ای که با حمایت کشورهای آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام و به شهادت جمعی از نیروهای سپاه منجر شد اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام خواستند تا انقلاب اسلامی را تحت‌الشعاع قرار بدهند و بدانند سپاه این اقدام را بی جواب نمی‌گذارد و تکفیری‌ها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام وارد کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این اقدامات باعث می‌شود که نظام ما قوی‌تر و پویاتر شود و جوانان ما همیشه آماده برای شهادت هستند، افزود: لباس سپاهیان، لباس شهادت است و نیروهای سپاه همیشه آماده بوده و آرزوی شهادت دارند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و در رأس آن امریکا و عوامل آن در منطقه به‌دنبال برنامه کوتاه، میان و بلندمدت هستند عنوان کرد: در کوتاه مدت به دنبال این موضوع هستند که آشوب و ناامنی در کشور ایجاد کنند و تمام توان خود را در این راه می‌گذارند و در طی ماه‌های گذشته سراغ تمام قشرها رفتند اما موفق نشدند.

ابوحمزه با بیان اینکه در بحث میان مدت دنبال تحریم‌ها و ناامید کردن مردم از نظام هستند گفت: در درازمدت تمام کشورهایی که وابسته به آمریکا هستند و آن را حمایت می‌کنند قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارند.

‌فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 30 درصد مشکلات ما به تحریم‌ها برمی‌گردد و مابقی مربوط به عدم اجرای مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است، افزود: برای حل این مشکلات باید توجه به منشور دهه پنجم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری صادر شد عمل کنیم.

‌انتهای پیام/ ز

نظر شما