شناسهٔ خبر: 31170426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجرایی ارتش:

استکبار تاب حرکت ملی مردم را نیاورد وحادثه تروریستی خاش را رقم زد

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواب ترامپ را باطل کردند، گفت: استکبار تاب حرکت عظیم ملی مردم را نیاورد و حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش در یازدهمین جشنواره جوان سرباز که صبح امروز در مرکز فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در این راهپیمایی حماسه آفریدند و با ندای رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمدند خواب ترامپ و عوامل او را باطل کردند.

وی با بیان اینکه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب حماسه‌ای بی نظیر آفریدند که دنیا انگشت حیرت به دهان گرفت، افزود: مردم در واقع چنان سیلی به استکبار زدند که تا ابد آن را فراموش نخواهد کرد. اگرچه آنها تاب این پیروزی و حرکت عظیم ملی را نداشتند و شاهد بودیم که ضد انقلاب و استکبار در اولین روز اجلاس ضد انقلاب در ورشو حادثه تلخ تروریستی در سیستان و بلوچستان را رقم زد و عزیزان ما در سپاه در مسیر خاش به زاهدان مورد تهاجم قرار گرفتند و تعدادی شهید و مجروح شدند که این ضایعه را تسلیت می‌گوئیم.

محمودی همچنین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت چهل سالگی انقلاب در تمامی موارد از مبارزه با فساد، پیشرفت، شکستن سنگرهای دشمن، پیشرفت‌های علمی، فناوری اطلاعات، آموزشی و همه محورها جوانان را مورد خطاب قرار دادند. همچنان که در هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب نیز این جوان‌ها بودند که از دشمن نترسیدند به خیابان‌ها آمدند، شعار دادند و سنگر ۲۵۰۰ ساله را شکستند و نهایتاً استکبار بساطش را جمع کرد و از ایران فرار کرد.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند خودکفایی و استقلال ایران را ببیند، اضافه کرد: خدا را شاکریم که ملت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند و حالا دهه پنجم انقلاب را آغاز کرده‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته ۳۹ هزار شهید سرباز تقدیم انقلاب و نظام شده، افزود: ارتش با ۴۹ هزار شهید بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما