شناسهٔ خبر: 31170099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با صدور پیامی

نماینده ولی فقیه در سپاه شهادت حافظان مرزهای میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی با محکوم کردن حمله انتحاری شامگاه گذشته به اتوبوس حامل حافظان مرزهای میهن اسلامی، شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی با محکوم کردن جنایت تروریستی در محور خاش -زاهدان ، شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جنایت تروریستی شامگاه گذشته تروریست‌های تکفیری که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران انقلاب  و حافظین امنیت ایران اسلامی شد، نشان داد خط سرخ شهادت ،خط آل محمد(ص) و آل على (علیهم السلام) و سند افتخار و جاودانگى پیروان قرآن و عترت و مدافعان انقلاب و میهن اسلامى است.

این اقدام وحشیانه ، بیانگر عمق کینه و عصبانیت استکبار جهانی ،صهیونیست‌ها و مزدوران فرومایه آنان از خلق حماسه بی نظیر ملت مومن ،انقلابی و ولایتمدار ایران در ۲۲ بهمن ماه و  شکست های پیاپی در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
بدون تردید بر زمین ریختن خون های پاک حافظان غیور مرزهای میهن اسلامی همچون ۴۰ سال گذشته ، شجره طیبه انقلاب اسلامی را مستحکم تر  و مقاوم تر ساخته و عزم و اراده پولادین ملت  در ایستادگی برابر استکبار جهانی و به شکست کشاندن توطئه ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب  در آینده درخشان پیش رو را استوارتر می کند.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان دلاور و رشید ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولیعصر( عج)و نایب برحقش مقام معظم رهبرى و  فرماندهی معزز کل قوا  امام خامنه ای (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا و ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان -که همواره در عرصه های پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و در مسیر آرمان های والای امام و شهدا ثابت قدم بوده و اوراق زرینی از حماسه و ایثار را از خود به یادگار گذاشته اند- و آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت کوردلانه ،از پیشگاه خداوند متعال محشور شدن آنان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام )را مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما