شناسهٔ خبر: 31169901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 روز عزای عمومی در استان اصفهان اعلام شد

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح است: در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح است: در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی در جشن 40سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، تروریست های تکفیری وابسته به نظام سلطه و استکبار جهانی برای تلخ نمودن کام مردم ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از فرزندان غیور و سلحشور لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. لذا بدین مناسبت روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن ماه در استان عزای عمومی اعلام می گردد. به قطع و یقین این تحرکات مذبوحانه هرگز عزم راسخ ملت ایران بویژه ملت شریف و انقلابی این استان را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد ساخت.
27تن از مرزبانان لشکر 14 امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در حرکت کور تروریستی گروه تکفیری موسوم به جیش العدل در جاده زاهدان به خاش در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و 12 تن نیز مصدوم شدند.
پیکر این شهیدان امروز پنجشنبه از زاهدان به فرودگاه بدر سپاه در اصفهان منتقل و آیین تشییع آنان عصر امروز و نیز روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه در اصفهان و شماری دیگر از شهرستان های این استان برگزار می شود.
/ 6022 / 8116
انتهای پیام

نظر شما