شناسهٔ خبر: 31169621 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) :

تکفیری ها با انتقام کوبنده سپاه مواجه خواهند شد

اصفهان - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اقدام تروریستی تکفیری ها در سیستان و بلوچستان بی پاسخ نخواند ماند و آنها با انتقام کوبنده سپاه مواجه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه هنگام ورود پیکر شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مرکز هوافضای سپاه اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در حادثه تروریستی شب گذشته در مسیر خاش - زاهدان، 27 نفر از همرزمان ما به شهادت رسیدند که توسط پرنده های نیروی هوافضای سپاه وارد اصفهان شدند.
وی اظهار داشت: به این مناسبت برنامه تشییع شهدا بعدازظهر شنبه در اصفهان برگزار می شود و شهدای متعلق به شهر اصفهان در همان روز به خاک سپرده می شوند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شهدای شهرستان های اصفهان نیز در روز یکشنبه تشییع و خاکسپاری می شوند.
وی یادآور شد: 6 نفر از مجروحان این حادثه همراه کاروان شهدا به اصفهان منتقل شده و مابقی نیز در آینده به این شهر انتقال داده می شوند.
سردار سلیمانی افزود: تنها یک نفر از آسیب دیدگان این حادثه از لشکر هشت نجف اشرف است و مابقی از لشکر 14 امام حسین (ع) هستند.
به گزارش ایرنا هواپیمای حامل پیکر مطهر 27 شهید حادثه تروریستی انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش - زاهدان بعد ازظهر پنجشنبه وارد فرودگاه بدرسپاه استان اصفهان شد.
استقبال از شهدا با حضور استاندار، امام جمعه اصفهان،علاء الدین بروجردی رئیس عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای حضرت سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و جمع بسیاری از خانواده همرزمان شهدا انجام شد.
عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل چهارشنبه شب به یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان نیروی زمینی سپاه پاسداران حمله کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای سپاه شهید شدند.
پیکر شهیدان این حادثه تروریستی از زاهدان به اصفهان منتقل شد.
6994/6020

نظر شما