شناسهٔ خبر: 31169161 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فیلم جمشید محمودی جایزه بزرگ فستیوال وزول فرانسه را برد

فیلم جمشید محمودی جایزه بزرگ فستیوال وزول فرانسه را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم جمشید محمودی در اولین حضور بین‌المللی خود جایزه بهترین فیلم فستیوال بین‌المللی بوسان را دریافت کرده است. نامزد اسکار سینمایی افغانستان که محصول مشترک ایران و افغانستان است، ماه گذشته دو جایزه اصلی فستیوال دیورامای هندوستان را هم از آن خودکرده بود.

جمشید محمودی نویسنده و کارگردان و نوید محمودی تهیه‌کننده از عوامل این فیلم هستند؛ پخش بین‌المللی این فیلم نیز بر عهده شرکت فرانسوی نوری پیکچرز به مدیریت کتایون شهابی است.

محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی بازیگران این فیلم به شمار می‌آیند و سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در آن حضور دارند.

در این فیلم مدیریت فیلم‌برداری با کوهیار کلاری، صدابرداری با مهدی صالح کرمانی، صداگذاری با بهمن اردلان، طراحی صحنه با مهدی موسوی، طراحی لباس با غزاله معتمد، طراحی گریم با سعید ملکان، آهنگسازی با سهند مهدی زاده، تدوین با جمشید محمودی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریزی با روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه با فائزه گرکانی، مدیریت تولید با علیرضا باقربیگی، عکاسی با فتاح ذی‌نوری و طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه بصری با علیرضا قادری اقدم است.

انتهای پیام/4090/پ

نظر شما