شناسهٔ خبر: 31168937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد زنجان:

دانشجویان باید درباره وضع معیشت مردم مطالبه‌گر باشند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشجویان و دانشگاه‌ها باید نسبت به وضع معیشت مردم به‌صورت جدی مطالبه‌گری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، علیرضا فیروزفر صبح امروز در مراسم جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد گفت: خون سرخ شهیدان زیربنای انقلاب اسلامی و سنگ بنای محکم نظام جمهوری اسلامی ایران است و تا زمانی که به این آرمان پایبند باشیم انقلاب و نظام پابرجا خواهد بود.

وی بهانه گردهمایی مردمان ایران‌زمین در جشن «40 سالگی انقلاب اسلامی» را با یادی از شهدای عرصه دانشگاه و مدرسه عنوان کرد و افزود: آنچه امروز بهانه‌ای شده تا مردم سرزمینمان دورهم باشند پیروزی «انقلاب اسلامی» است که به‌رغم همه ممانعت‌ها و کارشکنی‌ها به راهش ادامه می‌دهد و شهدای دانش‌آموز و دانشجو نقش بی‌بدیلی در این مسیر باعزت داشته‌اند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان 22 بهمن را نقطه عطف انقلاب اسلامی در تاریخ ملّت ایران دانست و افزود: 22 بهمن برخلاف تصور بیگانگان متعلق به ملّت ایران است و هیچ‌کس نتوانسته و نمی‌تواند آن را مصادره کند.

فیروزفر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فعالیت‌های دانشجویی در عرصه تحولات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها  تصریح کرد: بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشجو باید اثرگذار و مطالبه‌گر باشد.

وی افزود: اثرگذاری دانشجو در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه به مطالبه‌گری و استمرار این مسأله بستگی دارد و دانشجویان و دانشگاه‌ها باید نسبت به وضع معیشت مردم به‌صورت جدی مطالبه‌گری کنند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان رمز توفیق در فعالیت‌های دانشجویی و تشکل‌ها را «باهم» بودن عنوان کرد و گفت: صدای مطالبه‌گری جنبش‌های دانشجویی برای اصلاح و بهبود وضعیت جامعه باید به‌صورت واحد باشد و کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید با هم‌افزایی توان و قدرت انجام کارها در کنار هم باشند.

فیروزفر اظهار کرد: برگزاری مراسم باشکوه «جشن 40 سالگی انقلاب» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نتیجه تلاش همه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی بوده و این نوید بسیار خوبی برای تعالی و پیشرفت دانشگاه است.

به گزارش آنا،‌در این مراسم نمایندگان تشکل‌های سیاسی و کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جایگاه «40 سالگی انقلاب اسلامی» را به ملّت ایران تبریک گفتند و بر عهد دیرین ملّت با حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافزار جمهوری اسلامی تأکید و تبعیت خویش را از فرمان‌ها و رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/4121/

نظر شما