شناسهٔ خبر: 31168809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان شهادت نیروهای مرزبانی سپاه را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: بدون تردید حماسه پر شکوه 22 بهمن موجب عصبانیت شدید استکبار جهانی و ایادی آنان به خصوص عناصر پلید و کینه توز تروریست ها

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: بدون تردید حماسه پر شکوه 22 بهمن موجب عصبانیت شدید استکبار جهانی و ایادی آنان به خصوص عناصر پلید و کینه توز تروریست ها شده است، آنان که تلاش بسیار کردند تا مانع این حرکت معجزه آسا شوند، لیکن زمانی که به اهداف پلید خود نرسیدند، دست به جنایت کور زده و تعدادی از نیروهای مرزبانی سپاه را به شهادت رساندند.
این پیام می افزاید: هر چند این حادثه تلخ برای ملت ایران دردناک بوده است لیکن این حوادث و ترورهای کور مردم ما را متحد تر و مقاوم تر می گرداند و قطعا نیروهای مسلح مقتدر و شجاع انتقام این شهیدان والا مقام را خواهند گرفت و پاسخ محکمی به آنان خواهند داد.
آیت الله میرعمادی در این پیام می افزاید: اینجانب شهادت جمعی از نیروهای سپاه از حافظان مرزهای میهن اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان، از جمله شهید عبدالرضا بروجی از پاسداران شهرستان بروجرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و به عموم ملت، به ویژه به خانواده های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان شفای مجروحان این حادثه را مسئلت دارم.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اسامی شهدا را «میثم عبدالله زاده، ابراهیم صیادی، محمد صابری، ابوالفضل موسوی، مهدی نوروزی، روح الله بابایی، حیدر براتی، یونس امیری، علیرضا پناه پوری، یحیی براتی، علی اکبر قبادپناه، علی خادمی، محسن صفری و تقی مهرابی» اعلام کرد.
براساس این گزارش همچنین «حسین قدیری، اسماعیل کرمی، سعید سلیمی، عباس کوهی، داوود میرزایی، امید اکبری، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، ابراهیم براتی، سید ثارالله موسوی، حسن علی ترکیان و عبدالرضا بروجی» از دیگر شهدای این حادثه تروریستی هستند.
3210/6060
انتهای پیام

نظر شما