شناسهٔ خبر: 31168386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرقدس خبر داد

ایجاد شعبه جدید کارگزاری تامین اجتماعی در شهرقدس تا پایان سال

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرقدس گفت: در صورت واگذاری ملک کارگزاری از سوی مسوولان شهرستانی، شعبه اقماری جدید کارگزاری تامین اجتماعی تا پایان سال در قدس راه‌اندازی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

داوود ابراهیمی، رئیس اداره تامین اجتماعی شهرقدس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: شعبه کارگزاری تامین اجتماعی شهرقدس در ۵ روز اول و ۵ روز  آخر هر ماه فوق العاده شلوغ است و گلایه مردم در این خصوص به حق وارد است که از دلایل آن می‌توان به طراحی شعبه برای پوشش جمعیت ۲۰۰ هزار نفری و استفاده فعلی جمعیت بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از آن اشاره کرد که قطعا جوابگو نخواهد بود.

وی افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی حرکت به سمت الکترونیکی‌شدن است و به زودی ظرف یک یا دو سال آینده طرح حذف دفترچه بیمه و جایگزینی کارت‌های هوشمند درمان اجرایی خواهد شد و با شروع این طرح دیگر ازدحامی وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرقدس بیان داشت: در هر صورت با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسوولان شهرستان برنامه ریزی و مکاتباتی برای ایجاد یک شعبه اقماری صورت گرفت که طبق مقررات سازمان تامین اجتماعی تهیه مکان شعبه اقماری بر عهده مسوولان هر شهر و تجهیز فنی و نیروی انسانی بر عهده سازمان تامین اجتماعی است که انشاءلله اگر ظرف یک ماه آینده این ملک از سوی مسوولان شهرستان تحویل داده شود، سازمان تامین اجتماعی این شعبه را راه‌اندازی خواهد کرد و قطعا کمک بزرگی برای رفع ازدحام در شعبه کارگزاری فعلی خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به یکی از دلایل بروز ازدحام گفت: کارفرمایان عزیز یک ماه تمام برای ارائه لیست حق بیمه کارگران خود فرصت دارند ولی طبق عادت گذشته این امر را به آخر ماه موکول می‌کنند در صورتی که می‌توانند در روزهای خلوت‌تر این لیست را ارائه و در آخر ماه حق بیمه را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما