شناسهٔ خبر: 31168253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دکتر ساداتی نژاد:

حادثه تروریستی زاهدان حاصل عجز استکبار/ دستان توانمند نظام، تقاص خون پاک دلیر مردان خود را خواهد گرفت

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دلیرمردان سپاه در حادثه تروریستی زاهدان ابراز امیدواری کرد: دستان بلند و توانمند جمهوری اسلامی تقاص خون پاک دلیر مردان سپاه را خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در پیامی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم و به خانواده شهدا تسلیت گفت. 

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این پیام آورده است: بار دیگر دستان ناپاک مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه از آستین مزدوران تروریست بیرون آمد و در اقدامی تروریستی در سیستان و بلوچستان جمعی از پاسداران و فرزندان حافظ وطن و مدافعان این مرز و بوم را به شهادت رسانده و چهره کریه خود را بیش از پیش به مردم ایران نشان دادند.

 

ساداتی نژاد در بخش دیگری از پیام خود این اقدام تروریستی را نشان از عجز و ناتوانی و زبونی استکبار و دست نشانده های خبیثش دانسته و آورده است: آن ها فکر می کنند مردم از انقلاب و رهبری برگشته اند و به خیال خام خود خواستند با این جنایت شادی چهل ساله شدن انقلاب را به کام مردم تلخ کنند و بذر نا امیدی و یاس در دلها بکارند، ولی هنوز نفهمیده اند که این اقدامات کور، ملت بصیر ایران را در برابر ظلم و استکبار بیدارتر، مصمم تر، قوی تر و مقاوم تر می کند.

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این پیام متذکر شده است: تروریست ها و حامیان آنان بدانند دستان بلند و توانمند جمهوری اسلامی، قطعا تقاص خون پاک دلیر مردان سپاه را خواهد گرفت.

 

در ادامه این پیام، دکتر ساداتی نژاد با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از برادران سپاه و فدائیان اسلام و میهن اسلامی به خصوص شهدای گرانقدر این حادثه از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل محضر امام زمان(عج) و رهبرمعظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران و خانواده های داغدار ایشان آورده است: از درگاه خداوند متعال برای این شهدای عزیز علو درجات و برای خانواده های معزز آنان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم و برای جانبازان این حمله ناجوانمردانه نیز شفای عاجل طلب دارم./

نظر شما