شناسهٔ خبر: 31168225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان

سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی با محکوم کردن جنایت تروریستی در محور خاش -زاهدان ،شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز؛ در پی حمله انتحاری شامگاه گذشته( ۲۴ بهمن ماه ) به اتوبوس حامل حافظان مرزهای میهن اسلامی در محور خاش -زاهدان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از رزمندگان غیور اسلام گردید، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی با محکوم کردن این جنایت تروریستی ،شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جنایت تروریستی شامگاه گذشته تروریست‌های تکفیری که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران انقلاب  و حافظین امنیت ایران اسلامی شد، نشان داد خط سرخ شهادت ،خط آل محمد(ص) و آل على (عليهم السلام) و سند افتخار و جاودانگى پيروان قرآن و عترت و مدافعان انقلاب و ميهن اسلامى است.

  این اقدام وحشیانه ، بيانگر عمق کینه و عصبانیت استکبار جهانی ،صهیونیست‌ها و مزدوران فرومایه آنان از خلق حماسه بی نظیر ملت مومن ،انقلابی و ولایتمدار ایران در ۲۲ بهمن ماه و  شکست های پیاپی در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.


بدون تردید بر زمین ریختن خون های پاک حافظان غیور مرزهای میهن اسلامی همچون ۴۰ سال گذشته ، شجره طیبه انقلاب اسلامی را مستحکم تر  و مقاوم تر ساخته و عزم و اراده پولادین ملت  در ایستادگی برابر استکبار جهانی و به شکست کشاندن توطئه ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب  در آينده درخشان پيش رو را استوارتر می کند.


اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان دلاور و رشید ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولیعصر( عج)و نایب برحقش مقام معظم رهبرى و  فرماندهی معزز کل قوا  امام خامنه ای (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا و ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان -که همواره در عرصه های پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و در مسیر آرمان های والای امام و شهدا ثابت قدم بوده و اوراق زرینی از حماسه و ایثار را از خود به یادگار گذاشته اند- و آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت کوردلانه ،از پیشگاه خداوند متعال محشور شدن آنان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام )را مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/02

نظر شما