شناسهٔ خبر: 31167891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

عکس شهدای حمله تروریستی به اتوبوس سپاه سیستان و بلوچستان + اسامی

طبق اطلاعیه سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان مراسم شب وداع با این شهدا در شهر اصفهان، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) در خیابان کمال اسماعیل و مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان روز شنبه ۲۷ بهمن در شهر اصفهان برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اسامی شهدا شامل میثم عبدالله زاده، ابراهیم صیادی، محمد صابری، ابوالفضل موسوی، مهدی نوروزی، روح الله بابایی، حیدر براتی، یونس امیری، علیرضا پناه پوری، یحیی براتی، علی اکبر قبادپناه، علی خادمی، محسن صفری و تقی مهرابی است. همچنین حسین قدیری، اسماعیل کرمی، سعید سلیمی، عباس کوهی، داوود میرزایی، امید اکبری، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، ابراهیم براتی، سید ثارالله موسوی، حسن علی ترکیان و عبدالرضا بروجی جزو شهدای این حادثه تروریستی بودند.

روابط‌ عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش ــ زاهدان را ۲۷ تن و مجروحان را ۱۳ تن اعلام کرد.

منابع مختلف در برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی چهارشنبه شب اعلام کردند: در این حادثه که بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو وانت پر از موادمنفجره رخ داد 41 نفر از سرنشینان اتوبوس که از نیروهای مرزبان سپاه بودند شهید و زخمی شدند.
گفته می شود این اتوبوس 45 سرنشین داشته است.
این در حالیست که برخی منابع شمار شهدا را 27 تن اعلام کرده اند .
تعدادی از مجروحان این حادثه تروریستی به زاهدان منتقل شده اند.
گفته می شود به علت شدت جراحات برخی مجروحان احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.
هنوز هیچ یک از مسئولان سپاه و امنیتی و منابع رسمی استان شمار شهدای این حادثه را اعلام نکرده اند.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار بیانیه ای وقوع این اقدام تروریستی را تایید کرد.
گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل مسئولیت این انفجار تروریستی را بر عهده گرفته است.

---

کانال های تلگرامی بعضی اسامی را به شرح ذل اعلام کرده اند (کانال خبری تابناک )

  از میان شهدای سپاه، تاکنون ۶ نفر متعلق به شهر درچه اصفهان هستند
ابوذر براتی
یحیی براتی
ابراهیم براتی
احمد براتی
تقی مهرابی
مهدی اسحاقیان


۳ نفر از این شهدا فرزند شهید هستند

تکمیلی/
اسامی شهدای حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران که مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بودند اعلام شد. با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان بوده است.

فهرست اولیه اسامی:

1-میثم عبدالله زاده
2-ابراهیم صیادی
3-محمد صابری
4-ابوالفضل موسوی
5-مهدی نوروزی
6-روح الله بابایی
7-حیدر براتی
8-یونس امیری
9-علیرضا پناه پوری
10-یحیی براتی
11-علی اکبر قبادپناه
12-علی خادمی
13-محسن صفری
14-تقی مهرابی
15-حسین قدیری
16-اسماعیل کرمی
17-سعید سلیمی
18-عباس کوهی
19-داوود میرزایی
20-امید اکبری
21-حسن مجیدی
22-مرتضی فاضل
23-رضا رحیمی

 

---

تاریخ مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدا

به گزارش فارس، طبق اطلاعیه سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان مراسم شب وداع با این شهدا در شهر اصفهان، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) در خیابان کمال اسماعیل و مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان روز شنبه 27 بهمن در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه هایشان در آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل می‌شود.
در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سرسپردگان پیاده نظام استکبار دیشب در یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش–زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر14 امام حسین (ع) اصفهان 27نفر از مدافعان مرز‌های میهن اسلامی را شهید و جمعی دیگر از رزمندگان را مجروح کردند.

برگزاری تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش ‌در روز شنبه

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان: رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده اند.

‌به گزارش ایسنا- سردار مجتبی فدا اظهار کرد: اصفهانی‌ها همیشه در زمان انقلاب و قبل از انقلاب در صف اول دفاع از انقلاب حضور داشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدا متعلق به اصفهان است. امروز رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده‌اند. از این توطئه‌ها از ابتدای انقلاب داشته‌ایم و آماده‌ایم تا جانمان را تقدیم این انقلاب کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: این شهدا پس از مدتی مأموریت در مسیر برگشت به منزل مورد حمله انتحاری خودرو سواری قرار گرفته‌اند. در این حادثه ۲۷ نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند که هفت نفر از زخمی‌ها به همراه پیکرهای شهدا به اصفهان آمده‌اند و پنج نفر دیگر نیز پس از بهبود وضعیت به اصفهان منتقل خواهند شد.

فدا تصریح کرد: شب وداع با شهدا فردا در ناحیه امام صادق (ع) سپاه صاحب الزمان (عج) و تشییع این شهدا شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه نیز مراسم یادبودی برای این شهدا در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

 

---

پاسدار شهید عبدالرضا بروجی یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان که توسط عوامل استکبار جهانی به همراه دیگر همرزمانش به شهادت رسید

این مرحوم برادر غلامرضا بروجی رئیس دفتر علاء الدین بروجردی است.

 تصاویری از مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی خاش - زاهدان

---
---
---

کلمات کلیدی

حمله تروریستی به اتوبوس سپاه

اسامی شهدای اتوبوس سپاه

تصاویر شهدا

نظر شما