شناسهٔ خبر: 31166122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کتاب «فرهنگ ضرب المثل های معادل» رونمایی می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتاب «فرهنگ ضرب المثل های معادل» به قلم نورالدین سالمی با حضور نویسندگان استانی و کشوری ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۶ در تالار بیضای اردبیلی کتابخانه شهید مطهری رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

«رباب عزیزخانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: کتاب «فرهنگ ضرب المثل های معادل» به قلم نورالدین سالمی با حضور نویسندگان استانی و کشوری 27 بهمن ماه ساعت 16 در تالار بیضای اردبیلی کتابخانه شهید مطهری رونمایی می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، تصریح کرد: علیرضا فیضی و شهاب الدین وطن دوست از نویسندگان برجسته کشور در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

 

عزیزخانی، خاطر نشان کرد: از عموم علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی، نویسندگان و مولفان و مردم شریف اردبیل دعوت می شود تا در این آئین فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

 

این مقام مسئول، افزود: 21 کتابخانه عمومی و مشارکتی استان و 15 کتابخانه در مناطق روستایی در زمینه ارائه خدمات کتابخانه ای به ویژه استفاده نوجوان و جوانان در سطح استان فعال هستند.

 

وی، عنوان کرد: همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی 17 اسفند ماه ویژه برنامه متعددی پیش بینی شده است که بزودی زیر برنامه آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

عزیزخانی، تاکید کرد: تجلیل از نویسندگان برجسته استان، برنامه های متعدد کتاب خوانی، معرفی و نقد کتاب، جمع خوانی کتاب های منتخب به ویژه برای کودکان و نوجوانان، کارگاه های آموزشی قصه گویی و قصه خوانی، مسابقه نقاشی از مهمترین برنامه های در فصل زمستان بود که در نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، یادآور شد: حمایت خیرین و دستگاه های اجرایی از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی موجب معرفی بیشتر فرهنگ مطالعه در جامعه خواهد شد.

نظر شما