شناسهٔ خبر: 31166007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارشی از اجراهای جشنواره موسیقی فجر در روز دوم؛

دو روزگی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر امروز وارد دومین روز از اجراهای خود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز پنج شنبه 25 بهمن ماه در دومین روز از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر 13 اجرای زنده به روی صحنه خواهند رفت.

هنرمندان در دومین روز جشنواره موسیقی فجر در سالن‌ها و سبک‌های مختلف به شرح ذیل  برای علاقه‌مندان به اجرای موسیقی می‌پردازند.

ارکستر سازهای ملی ایران با خوانندگی علی اکبر قربانی به عنوان اولین برنامه روز دوم جشنواره در ساعت ۳۰/‌۱۸ عصر در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

«انسامبل آتلاس» در همین سالن در ساعت ۳۰/‌۲۱‬ از کشور دانمارک قطعاتی را برای علاقه‌مندان اجرا خواهد کرد.

تالار رودکی نیز در ساعات ۳۰/‌۱۸‬ و ۳۰/‌۲۱ به ترتیب میزبان اجراهای ارکستر زهی آرکو با رهبری ابراهیم لطفی و تکنوازی گیتار به نوازندگی سیمون آیوازیان و بابک ولی‌پور خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران نیز در همین ساعات به ترتیب میزبان قطعاتی در سبک‌های سنتی و کلاسیک از هنرستان موسیقی پسران و گروه «نوبهار» به سرپرستی بهاره فیاضی است.

 گروه موسیقی «سایه ارغوان» به سرپرستی محمدامین اکبرپور در ایوان شمس در ساعت 19 به اجرا خواهد پرداخت.

 اجراهایی از گروه «اُبد» با سرپرستی حمیدرضا کشورپژوه و «کوارتتگیتار آمل» به سرپرستی فرزاد زاهدی ، برج آزادی در ساعت 19 را برگزار خواهد شد.

همچنین دوتار و آواز تربت جام به نوازندگی مهدیس ابراهیمیان و مبین دُرپور، گروه «انوار جام» به سرپرستی محمدفاروق دُرپور در ساعت 19 در سان سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت. 

گروه «هامون سیستان» حبیب‌اله قادر آتشگر در سپهر در سالن سوره حوزه هنری در ساعت ۱۹ به اجرا خواهند پرداخت.

 گروه موسیقی پاپ به خاوانندگی شهاب مظفری  در برج میلاد در ساعات 18:30 به اجرا خواهند پرداخت  وگروه موسیقی پاپ «هفت» در ساعت 12:30 بر روی صحنه خواهد بود.

سالن سیف‌الله داد در خانه سینما نیز فیلم‌هایی به نام‌های «ممد نبودی» از شهروز توکل، «آقایان پرنده» از رضا بهرامی‌نژاد و «در انتهای یک روز کامل» از مینا کشاورز و کامران حیدری در ساعت ۳۰/۱۶، همچنین «اسکورپیو» به کارگردانی فریده صارمی و امید هاشملو، «فریاد رو به باد» از عطا مهراد و سیاوش جمالی را به نمایش خواهد گذاشت.

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

نظر شما