شناسهٔ خبر: 31165379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور شجاعیان در استقلال غیرقانونی است؛ ماشین‌سازی خواستار بازگشت ستاره سابق

R7887/P1494/S6,47/CT1

باشگاه ماشین‌سازی با اعلام اینکه حضور داریوش شجاعیان در استقلال تهران غیرقانونی است، خواستار بازگشت ستاره سابق خود به تبریز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در اوایل سال گذشته، تیم استقلال تهران که خواستار به خدمت گرفتن داریوش شجاعیان، بازیکن گسترش فولاد بود، پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شد رضایت باشگاه تبریزی را جلب و این بازیکن را جذب کند.

در آن زمان قراردادی سه جانبه بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز، استقلال تهران و داریوش شجاعیان منعقد شد که بر اساس آن، باشگاه استقلال باید در چند فقره چک هزینه انتقال این بازیکن را پرداخت می‌کرد در غیر این صورت، شجاعیان باید دوباره به ماشین‌سازی بازمی‌گشت. آخرین چک استقلال به تاریخ 25 اسفندماه سال 96 که در دست مسئولان گسترش فولاد بود، نقد نشد تا این تیم به دنبال احقاق حقوق خود باشد.

در همین راستا، گسترش فولاد که در لیگ هجدهم با نام ماشین‌سازی در مسابقات شرکت کرده است، پس از نامه‌نگاری و شکایت از باشگاه تهرانی، در نهایت اعلام کرد که بر اساس قرارداد سه طرفه، حضور شجاعیان در استقلال غیرقانونی است.

سبزقبایان تبریزی در آخرین نامه خود به باشگاه استقلال تهران، ضمن اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته، حضور غیرقانونی داریوش شجاعیان در بازی‌های این تیم را نیز یادآوری کردند. حالا باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

انتهای پیام/ ع

نظر شما