شناسهٔ خبر: 31165094 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ریزگردها و ورود فاضلاب به کارون دو مشکل عمده خوزستان

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: در حوزه بهداشت در چند سال اخیر، اقدامات بسیار خوبی به ویژه در توسعه زیرساخت ها در سطح استان خوزستان انجام شده و روند بهبود شاخص های بهداشتی این استان در طول ۵ سال گذشته، بسیار قابل قبول بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا رییسی در نشست روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان خوزستان که با حضور وزیر بهداشت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم نامه ای برای توسعه زیرساخت های بهداشتی استان خوزستان بین استانداری خوزستان، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امضا شد که هنوز به طور کامل اجرایی نشده است. البته سهم وزارت بهداشت در این تفاهم نامه به طور کامل پرداخت شده است و باز هم اعلام آمادگی می کنیم که پروژه هایی که در این تفاهم نامه سه جانبه ذکر نشده را دوباره در تفاهم نامه ساخته یا تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: در حوزه بهداشت استان خوزستان دو مشکل عمده وجود دارد؛ یکی موضوع ریزگردها و دیگری ورود فاصلاب به کارون است که باید همه دستگاه های مرتبط به این موضوعات ورود کنند و مشارکت بین بخشی باید تقویت شود.

رییسی با اشاره به تردد تعداد بالای زائران اربعین حسینی از مرزهای استان خوزستان به عراق، گفت: اگر بتوانیم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین حسینی برای دانشگاه های علوم پزشکی استان خوزستان، ردیف بودجه ای در نظر بگیریم، کمک بزرگی به این دانشگاه ها در کاهش فشار کاری کرده است.

نظر شما