شناسهٔ خبر: 31164521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به اصفهان منتقل می شود

اصفهان - ایرنا - مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج ) اصفهان گفت: پیکر شهیدان حادثه تروریستی شب گذشته سیستان و بلوچستان حوالی ظهر امروز پنجشنبه به اصفهان منتقل می شود.

صاحب‌خبر -

روح الله حکیمی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکر شهیدان این حادثه با هواپیما به اصفهان منتقل و مراسم وداع و تشییع آنان روز جمعه و شنبه در شهر اصفهان برگزار می شود.
وی گفت: پیکر این شهیدان پس از مراسم وداع و تشییع برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شود.
شامگاه چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون 27 تن شهید و 13 نفر مجروح شدند.
مرزبانان شهید و مصدوم این حادثه متعلق به استان اصفهان هستند.
همچنین در پی این حادثه تروریستی سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سر سپردگان پیاده نظام استکبار طی یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش-زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) اصفهان موجب به شهادت رسیدن تعداد 27 تن و مجروح شدن جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شد.
سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت پذیرفته، این حادثه را به محضر امام عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان اصفهان، خانواده معظم و معزز شهداء تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای این کبوتران سبک بال و صبر و نصرت الهی را برای خانواده های این عزیزان از خداوند منان مسئلت می نماید.
در این اطلاعیه افزوده شده است : مراسم شب وداع با شهدا در شهر اصفهان، جمعه 26 بهمن ماه1397 بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) واقع در خیابان کمال اسماعیل، خیابان سپاه و مراسم تشییع پیکر های مطهر شهدای گلگون کفن روز شنبه مورخ 27 بهمن ماه 1397 در شهر اصفهان برگزار می گردد که پس از تدفین شهدای ساکن در شهر اصفهان؛ مابقی شهدای گرانقدر جهت تشییع و تدفین به زادگاه های خود در شهر های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد.
71334/ 6022

نظر شما