شناسهٔ خبر: 31164413 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

افشای نام رسمی خانواده گلکسی اس 10 Team OF

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

خانواده گلکسی اس 10 قرار است تا پرچمداران بعدی شرکت سامسونگ باشد و در این میان اطلاعات این محصول بیشتر به صورت جسته و گریخته منتشر شده بودند تا اینکه سایت سامسونگ در فرانسه در یک اقدام عجیب اسامی تمام اعضای خانواده گلکسی اس 10 را منتشر کرده است و با توجه به منبع انتشار، باید این اسامی را کاملا واقعی دانست. با موبایلستان همراه باشید.

مطالب مرتبط

گلکسی اس 10 پلاس با حافظه داخلی یک ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد

نسخه 5G تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 10 ساخته نخواهد شد

سونی اکسپریا XZ4 با دوربین 52 مگاپیکسلی رقیب گلکسی اس 10 خواهد بود

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه خانواده گلکسی اس 10 این است که تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 10 e به عنوان یک عضو جدید این سری به بازار عرضه خواهد شد. دیگر اعضای این خانواده شامل گلکسی اس 10 ساده و گلکسی اس 10 پلاس هستند که پیش از این در چند نسل پیشین خانواده گلکسی اس نیز شاهد آن بودیم و خانواده گلکسی اس 10 نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

خانواده گلکسی اس 10 خانواده گلکسی اس 10

دیگر نکته بسیار مهم در این زمینه این است که خبری از نسخه 5G در خانواده گلکسی اس 10 نخواهد بود که این امر نیز با برخی از شایعاتی که پیش از این توسط تعدادی از منابع معتبر خبری منتشر شده بود، سازگاری و همخوانی کامل دارد. با این وجود یک احتمال دیگر این است که این محصول عضوی از خانواده گلکسی اس 10 است ولی برای عرضه اولیه در بازار اروپا درنظر گرفته نشده است و به همین دلیل نیز باید منتظر اعلان رسمی و رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی اس 10 باقی ماند تا پاسخ دقیق به این سوال مشخص گردد.

نظر شما