شناسهٔ خبر: 31164036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اسامی شهدای اصفهانی حادثه تروریستی زاهدان/ زمان تشییع پیکر اعلام شد

اسامی شهدای حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران که مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بودند اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بوده است.

 

بنا به گفته منابع آگاه لیست اولیه اسامی به شرح زیر است:

۱-میثم عبدالله زاده

۲-ابراهیم صیادی

۳-محمد صابری

۴-ابوالفضل موسوی

۵-مهدی نوروزی

۶-روح الله بابایی

۷-حیدر براتی

۸-یونس امیری

۹-علیرضا پناه پوری

۱۰-یحیی براتی

۱۱-علی اکبر قبادپناه

۱۲-علی خادمی

۱۳-محسن صفری

۱۴-تقی مهرابی

۱۵-حسین قدیری

۱۶-اسماعیل کرمی

۱۷-سعید سلیمی

۱۸-عباس کوهی

۱۹-داوود میرزایی

۲۰-امید اکبری

۲۱-حسن مجیدی

۲۲-مرتضی فاضل

۲۳-رضا رحیمی

شهدای حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,دفاع و امنیت تصویر ۲۷ شهید عملیات تروریستی شب گذشته زاهدان

 

برگزاری تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش ‌در روز شنبه

سردار مجتبی فدا اظهار کرد: اصفهانی‌ها همیشه در زمان انقلاب و قبل از انقلاب در صف اول دفاع از انقلاب حضور داشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدا متعلق به اصفهان است.

 

وی افزود: امروز رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده‌اند. از این توطئه‌ها از ابتدای انقلاب داشته‌ایم و آماده‌ایم تا جانمان را تقدیم این انقلاب کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: این شهدا پس از مدتی مأموریت در مسیر برگشت به منزل مورد حمله انتحاری خودرو سواری قرار گرفته‌اند. در این حادثه ۲۷ نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند که هفت نفر از زخمی‌ها به همراه پیکرهای شهدا به اصفهان آمده‌اند و پنج نفر دیگر نیز پس از بهبود وضعیت به اصفهان منتقل خواهند شد.

 

فدا تصریح کرد: شب وداع با شهدا فردا در ناحیه امام صادق (ع) سپاه صاحب الزمان (عج) و تشییع این شهدا شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه نیز مراسم یادبودی برای این شهدا در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما