شناسهٔ خبر: 31162785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

24 بهمن 97

۲۵ آبان دیگری برای اصفهان رقم خورد

با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اعلام منابع رسمی حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان مربوط به لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان بوده است.

در این حادثه 27 تن از پاسداران لشکر 14 امام حسین (ع) که در حال اتمام ماموریت دفاع از مرزهای کشور بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند و 13 نفر هم مجروح شدند.

فرزندان دلیر اصفهان همچون سالهای انقلاب، عرصه‌های دفاع مقدس، بزنگاه‌های مختلف انقلاب، دفاع از حریم حرم و نیز تقابل با استکبار جهانی در عرصه‌هایی نظیر 22 بهمنی که گذشت؛ در عرصه دفاع از مرزهای ایران اسلامی هم پیشتاز شدند و 25 آبان دیگری را برای این استان شهید پرور رقم زدند.

در 10 آبان 61 نیز در عملیات محرم و در منطقه جنوب غربی کشور از جمله شرهانی تعدادی از فرزندان استان اصفهان به شهادت رسیدند که در روز 25 آبان همان سال تعداد 370 نفر از آنها به صورت همزمان بر دستان مردم این استان تشییع شدند.

حضرت امام 3 آذر 61 در این باره فرمودند: «در کجای دنیا جایی را مثل اصفهان پیدا می‌کنید که چند روز پیش 370 شهیدش را تشییع کردند. همین ملت شهید داده همچنان بر خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند».

رهبر انقلاب نیز در دیدار با مردم اصفهان در این باره فرمودند؛ «در آن روز عظیم، مردم اصفهان همزمان با تشییع 370 شهید، هزاران نفر دیگر از جوانان رشید خود را راهی جبهه‌ها کردند و نماد برجسته‌ای از ایثار و سرافرازی آفریدند».

حافظان امنیت و مرزهای کشور از ملت غیور و قدرشناس اصفهان دعوت میکند در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه که روز شنبه در اصفهان برگزار خواهد شد با حضور دشمن شکن خود خاطرات روز حماسه و ایثار اصفهان را تکرار کنند.

انتهای پیام/63064/

نظر شما