شناسهٔ خبر: 31161994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نمایش استیصال و درماندگی مزدوران تروریست

اسامی مرزبان شهید اصفهانی لشکر امام حسین (ع) جاده تروریستی جاده خاش –زاهدان اعلام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
بنابر اعلام روابط سپاه صاحب الزمان استان؛ ابراهیم صیادی، سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از روستای نیسیان اردستان، یحیی و ابراهیم براتی و حسنعلی ترکیان از درچه، سید ابوالفضل  موسوی از روستای کاغذی آران و بیدگل، شهید میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری از روستای دشتچی فلاورجان و محمدتقی مهرابی از روستای کافشان فلاورجان از جمله این شهدا هستند
 
یونس امیری از فولادشهر لنجان، عباس کوهی از روستای ابراهیم آباد خوروبیابانک، حیدر براتی  از تیران و کرون، محمد صابری، علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم ، روح الله بابایی از نجف آباد، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی ادمی از شاهین شهر، حسین قدیری، حسن مجیدی،  مرتضی فاضل و رضا رحیمی از اصفهان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان  و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان از  دیگر شهدای این حادثه درد ناک تروریستی هستند
 
.پیکر پاک 27 شهید حادثه تروریستی جاده خاش –زاهدان  ظهر امروز وارد اصفهان شد. مراسم تشییع پیکر این شهدا شنبه 27 بهمن در استان اصفهان برگزار می شود . پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن در شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه شان در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و    بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد .
 

رئیس جمهور هم حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور به زودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.
 
رئیس جمهور در پیامی گفت: این جنایت لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه حامیان اصلی تروریسم در کاخ سفید، تل آویو و ایادی منطقه ای آنان است که هم اقدامات مضحک و تصنعی برای ایران هراسی و هم ادعای مبارزه با تروریسم و امنیت آفرینی برای خاورمیانه را دارند؛ اما جان و مال مردم سراسر این منطقه، قربانی سوداگری تسلیحاتی آنان و دلارهای آلوده به خون مظلومان است.
 
رئیس جمهور پیش از عزیمت به سوچی برای شرکت در نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه هم گفت:
 
 رئیس مجلس نیز ، در پیامی درپی این حادثه تروریستی ، تاکید کرد : شهادت جمعی از مرزبانان در حمله تروریستی مزدوران تکفیری بار دیگر اوج قساوت دشمنان ملت ایران را نشان داد . آقای لاریجانی تصریح کرده : این عملیات تروریستی ، در انتقام از حضور حماسی ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب ، و همزمان با اجلاس ضد ایرانی در ورشو ، و با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام شد .
 
 معاون اول رئیس جمهور هم در پیامی تاکید کرد: این جنایت برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و با هدایت سرویس های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب خورده و خبیث آنها طراحی و اجرا شد. جهانگیری افزود: این جنایت عزم ملی را در مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.
 
وزیر خارجه  هم گفت: تصادفی نیست ایران در همان روز آغاز سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می گیرد به ویژه زمانی که همدستان همین تروریست ها در خیابان های ورشو این حمله تروریستی را جشن می گیرند و در فضای مجازی از آن حمایت می کنند.
 
 بر اساس اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  در این حمله تروریستی27 نفر از مدافعان مرزهای کشور شهید و 13 تن زخمی شده اند. حال برخی از مجروحان وخیم است.
استاندار سیستان و بلوچستان در استان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
 
سردار فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران هم گفت: عاملان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان مانند قبل جواب‌ محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ؛ یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور سپاه پاسداران که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری قرار گرفت.
 
علمای اهل سنت کشور هم با تاکید بر اینکه دشمنان جنایتکار ملت ایران هرگز به مراد خود نخواهند رسید اعلام کردند ملت ایران با فدا کردن جان و مال خود پای نظام ایستادند.
  عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق هم ، حمله تروریستی در زاهدان را محکوم و بر همکاری کشورهای منطقه برای نابودی تروریست‌ها تاکید کرد
* حزب الله لبنان نیز اعلام کرد : همزمانی انفجار تروریستی در جنوب ایران ، با کنفرانس ورشو ، همبستگی کاخ سفید و سازمان‌های تروریستی و جنایتکار را فاش کرد .
سوریه ، ترکیه ، پاکستان ، کویت ، قطر ، لبنان ، سوئد ، نروژ و اتریش هم ، حمله تروریستی به اتوبوس حامل مدافعان امنیت و آرامش ملت ایران را محکوم کردند .


 

نظر شما