شناسهٔ خبر: 31159070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سخنگوی سپاه؛ شهادت تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس قطعی نیست

سخنگوی سپاه گفت: شهادت تعدادی از پاسداران در حمله انتحاری امشب در سیستان و بلوچستان قطعی است ولی هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس به شهادت رسیده‌اند یا خیر .

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سپاه؛شهادت تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس قطعی نیستسخنگوی سپاه گفت: شهادت تعدادی از پاسداران در حمله انتحاری امشب در سیستان و بلوچستان قطعی است ولی هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس به شهادت رسیده‌اند یا خیر . 

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان؛ سردار شریف افزود: باید منتظر اخبار واصله دقیق‌تر بمانیم.

مرعشی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز ضمن تاثر از وقوع این حادثه گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال رصد این حادثه تروریستی هستند.

وی از مردم خواست تا در این رابطه از شایعه پراکنی جدا خوداری کنند.

معاون استاندار گفت: موضوع به اطلاع مردم خواهد رسید.

عامل انتحاری تروریستی با استفاده از یک خودرو، اتوبوس پرسنل سپاه را مورد حمله قرار داد

ساعتی پیش یک عامل انتحاری تروریستی با استفاده از یک خودرو، اتوبوس پرسنل سپاه را مورد حمله انتحاری قرار داد . 

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سپاه اعلام کرد؛ در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه تروریست های تکفیری و مزدوران سرویس های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه آزمودن خود بودند را در جاده خاش به زاهدان مورد هدف انتحاری قرار دادند . 

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی صورت پذیرفت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند . 

سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز تأسف و انزجار از حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران انتقام خون شهدای این حادثه را خواهند گرفت.

گروهک تروریستی جیش العدل مسئولیت انفجار اتوبوس سپاه را برعهده گرفت

گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل (جیش الظلم) مسئولیت عملیات انتحاری اتوبوس سپاه را بر عهده گرفته است . 

بر اساس اطلاعات بدست آمده این گروهک تروریستی با انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است و مدعی شده است که اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران را در مسیر زاهدان- خاش مورد هدف قرار داده است . 

مولوی عبدالحمید حادثۀ ناگوار حمله به نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران را محکوم کرد

مولوی عبدالحمید با صدور پیامی حادثۀ انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه را به شدت محکوم کردند و با بازماندگان شهدای این حادثه که در جاده خاش زاهدان رخ داده، ابراز همدردی کرد . 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل ‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

« إنا لله وإنا إليه راجعون » 

خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظین مرزهای وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از کارکنان سپاه شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید . 

بنده این اقدام تروریستی را قویا محکوم می‌کنم و آن را در راستای منافع دشمنان کشور و ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هرکسی، مردم سیستان‌وبلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایۀ آزادی و توسعه فراگیر هستند . 

بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار ما را در غم خود شریک بدانند. از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و رفع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر فراوان و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم. 

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما