شناسهٔ خبر: 31158372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریو فردیناند:

امباپه نزدیکترین بازیکن به رونالدو است (عکس)

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، کیلیان امباپه را مانند رونالدوی برزیلی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در دیدار رفت برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان، کیلیان امباپه در حالی در بازی شماره 24 خود در لیگ قهرمانان به 14 گل رسید که رونالدوی برزیلی در 40 مسابقه موفق به ثبت چنین عملکردی شده بود.

 

در بسیاری از موارد و سبک بازی و حتی چهره، امباپه شبیه به رونالدوی برزیلی است و هر دوی آنها در کمتر از 20 سالگی موفق به فتح جام جهانی شده اند که البته ستاره برزیلی در جام 1994 نیمکت نشین محض بود اما امباپه یکی از ارکان مهم قهرمانی فرانسه در جام 2018 لقب گرفت.

 

ریو فردیناندو در مورد امباپه گفت: "من فکر می کنم او نزدیکترین بازیکنی است که من شبیه به رونالدوی برزیل دیده ام. اگر شما این بازی های او را تماشا کنید، تنها اولین لمس امباپه بر توپ است که او را از همه جدا می کند. پس سرعت ، مهارت و قدرت گلزنی وی را فراموش کنید و تنها به اولین لمس توپ توسط امباپه دقت کنید.

 

این همان قدرتی  است که این فرصت ها را برای او ایجاد می کند و داشتن چنین قدرتی برای بازیکنی جوان شگفت انگیز است. امباپه در سن 19 سالگی فاتح جام جهانی شده است. انگار امباپه چیزی در مورد فشار در فوتبال نمی داند و انگار دارد فوتبال را در حیاط خانه خود بازی می کند."

 

 

 

 

نظر شما