شناسهٔ خبر: 31157825 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

بهترین گوشی های چینی که در بازار داریم کدام ها هستند؟ Team OF

عباس خوانساری

صاحب‌خبر -

ویوو نکس اس

این گوشی در سال 2018 به عنوان گوشی اقتصادی APEX معرفی شد.  Nex S به عنوان یکی از بهترین گوشی های چینی فاقد حسگر اثر انگشت است. گوشی جدید ویوو حاوی صفحه نمایشی 6.6 اینچی با کمترین حاشیه در بخش پایینی است. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه می باشد. در بخش پشتی هم یک پنل شیشه ‌ای و رنگارنگ را می توان دید. ظاهر مناسب و قابل قبولی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر 6.6 اینچی اولد با وضوح  +1080p ، فاقد ناچ ، دوربین اصلی 12+5 مگا پیکسلی ، دوربین سلفی پاپ آپ 8 مگا پیکسلی ، وجود یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه ی نمایش ، تراشه ی اسنپدراگون 845 ،256  گیگا بایت حافظه ی داخلی ، 8 گیگابایت رم و جک هدفون از مشخصات اصلی این گوشی هستند. با سفارش قاب گوشی مناسب برای این گوشی برای محافظت از بدنه آن به مشکلی برنخواهید خورد.

 

شیائومی می میکس 2 اس

Mi Mix 2S  هم در دسته ی بهترین گوشی های چینی بازار قرار می گیرد وجدید ترین عضو از سری Mi Mix است و نسخه ی باز طراحی ‌شده و کاربردی‌ تر نسل اول است. از دیگر ابتکار های شیائومی در مورد این گوشی اضافه کردن پشتیبانی از شارژ بی سیم ، استفاده از دوربین دوگانه و تراشه ی قدرتمند اسنپدراگون 845 است.بخش بالایی صفحه هم فاقد ناچ است.

چاپ عکس دلخواه روی پیکسل چاپ عکس دلخواه روی پیکسل

نکته ی مهم در طراحی Mi Mix 2S  ، تعبیه ی دوربین سلفی در حاشیه ی پایینی صفحه است که کاربران برای تماس ‌های تصویری یا انجام کار های دیگر باید به صورت وارونه از دستگاه استفاده کنند. البته با خرید پیکسل برای بند کردن آن به دست این مورد هم برطرف می شود.

نمایشگر 6 اینچی ال سی دی با وضوح +1080p ، فاقد ناچ ، دوربین دوگانه ی 12 مگا پیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی در حاشیه ی پایینی ، اسکنر اثر انگشت پشتی ، تراشه ی اسنپدراگون 845  ، 256 گیگا بایت حافظه ی داخلی و 8 گیگا بایت رم از ویژگی های این گوشی به حساب می آید.

 

هواوی پی 20 پرو

شاید بتوان این گوشی را یک ابتکار خلاقانه در بین گوشی های چینی حساب کرد. سیستم دوربین سه گانه و طول عمر بسیار بالای باتری از نکته های قابل توجه در این گوشی می باشد. در طراحی این گوشی می ‌توان تأثیر پذیری سنگین هواوی از iOS را مشاهده کرد. خیلی از کاربران به این شرکت چینی به خاطر سخت افزار منحصر به فردش اهمیت می دهند.

چاپ عکس دلخواه روی قاب گوشی چاپ عکس دلخواه روی قاب گوشی

نمایشگر 6.1 اینچی اولد با وضوح +1080p  و ناچ ، دوربین اصلی سه گانه با سنسور 40 مگا پیکسلی اصلی ، سنسور 20 مگا پیکسلی مونوکروم و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و قابلیت زوم  سه ‌برابری ، دوربین سلفی 24 مگا پیکسلی ، اسکنر اثر انگشت تعبیه ‌شده در کلید هوم ، تراشه های ‌سیلیکون کایرین 970 ، 128 گیگا بایت حافظه ی داخلی ، 6 گیگابایت رم هم از خصوصیاتی هستند که این گوشی به آن ها مجهز شده است. به تازگی با جدید شدن فناوری چاپ ، چاپ روی قاب گوشی این مدل از گوشی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

ویوو ایکس 21

ویوو X21  اولین گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه ی نمایش است که یک نکته ی مثبت به حساب می آید. درست است که سرعت عمل این فناوری در مقایسه با اسکنرهای فیزیکی معمول کمی پایین‌تر است ولی معمولاً این زمان آن قدر زیاد نیست که شما متوجه آن شوید. این گوشی در مقایسه با Nex S سخت افزار ضعیف ‌تری دارد ؛ اما با پرداخت پول کمتری می توانید آن را از بازار تهیه کنید و این که تقاضای خرید این گوشی نسبت به Nex S بسیار بیشتر است.

داشتن یک نمایشگر 6.3 اینچی اولد با وضوح +1080p ، مجهز بودن به دوربین اصلی 12+5 مگا پیکسلی ، دوربین سلفی 12 مگا پیکسلی ، وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه ی نمایش ، تراشه ی اسنپدراگون 660 ، 128 گیگا بایت حافظه ی داخلی و میزان 6 گیگا بایت رم ، وجود جک هدفون ، امکان شارژ از طریق پورت میکرو یو اس بی از ویژگی هایی هستند که توانسته اند این گوشی را بین گوشی های چینی سال 2018 مجبوب کند.

نظر شما