شناسهٔ خبر: 31155900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

روایت همسر شهید از دیدار با امام خامنه‌ای

جمله‌ای که رهبرانقلاب در دفتر کلاه صورتی نوشت +عکس

همسر شهید والامقام مهدی قاضی‌خانی گفت: رهبر انقلاب دفاتر درسی نهال را به دقت نگاه و بابت نمرات خوب، نهال را تشویق کردند و در دفتر املای نهال متنی نوشتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: فاطمه قاضی‌خانی همسر شهید والامقام مهدی قاضی‌خانی از شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک با بیان اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب از روزهای به یاد ماندنی برای خانواده‌های شهدا بود، اظهار داشت: در این دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم از سراسر کشور رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و ایشان از نزدیک در جریان وضعیت زندگی این خانواده‌‌ها قرار گرفتند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر ‌کردند.

وی گفت: رهبر انقلاب دفاتر درسی نهال را به دقت نگاه و بابت نمرات خوب، نهال را تشویق کردند و در دفتر املای نهال متنی نوشتند:

«بسمه‌تعالی

نهال عزیز امید است برای انقلاب و کشور ذخیره ارزشمند باشی انشالله

سید علی خامنه ای»

و این متن برای نهال و مردم قرچک بسیار ارزشمند است.

همسر شهید قاضی‌خانی با اشاره به اهدای یک تابلو از سوی خانواده‌های شهدا به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در این دیدار تابلو نوشته‌ «یا زینب (س)» که در حرم ایشان تبرک شده بود به همراه چفیه شهید قاضی‌خانی توسط نهال به رهبر انقلاب تقدیم شد.

وی بیان داشت: نهال کلاس اول است و در یکی از دفترهایش برای حضرت آقا نوشته بود «درد یتم بودن درد نیست، آقا برام دعواست» که این نامه اِعراب‌گذاری شده بود.

همسر شهید قاضی‌خانی بیان داشت: در این دیدار نهال از رهبر معظم انقلاب برای معلم خود انگشتر طلب کرد که حضرت آقا از نهال پرسید خودت انگشتر را می‌خواهی یا معلم به تو گفته که نهال جواب داد، معلمم را دوست دارم و او به من گفته که از شما انگشتر بخواهم.

وی افزود: رهبر انقلاب یکی از انگشترهای خود را به نهال داد تا به معلم خود هدیه کند که انگشتر امروز تحویل معلم نهال شد.

همسر شهید قاضی‌خانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خرسند بودند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که عظمت و شکوه انقلاب و نظام اسلامی ایران به‌خاطر شهدا است و از حضور مردم در راهپیمایی تشکر کردند.

نهالِ کلاه صورتی

درخواست نهال قاضی‌خانی از رهبر انقلاب برای دریافت کلاه صورتی داستانی‌ است که شاید نشنیده باشید! درخواست کودکانه‌ نهال به زمانی برمی‌گردد که وی ۴ سال داشت و در جریان یکی از دیدارهای خانواده شهدا با رهبر معظم انقلاب از ایشان خواسته بود تا برایش یک کلاه صورتی بخرد.

 

نظر شما