شناسهٔ خبر: 31155374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آمار جادویی دروازه‌بان استقلال در لیگ هجدهم!

منبع: ورزش سه

کاپیتان استقلال در لیگ هجدهم موفق شده آمار فوق العاده و عجیبی را به ثبت برساند که این موضوع نشان می‌دهد او با وجود سن بالا در اوج آمادگی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، مهدی رحمتی فصل قبل آمار به دلیل اختلاف با علیرضا منصوریان نیمکت نشین سیدحسین حسینی شد و زمانی هم که شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد شرایط برای او فرقی نکرد؛ رحمتی اما در سکوت تمرین‌های خود را ادامه داد و شفر در نهایت تصمیم گرفت در بازی‌های جام حذفی از او استفاده کند اما این بازیکن آنقدر خوب کار کرد که در بازی‌های مهم پایان فصل جای ثابت خود را در ترکیب گرفت و دوباره به گلر اول استقلال شد.

رحمتی برخلاف فصل پیش برای لیگ هجدهم فصل را در ترکیب اصلی استقلال آغاز کرد و به جز ۳ بازی برابر سپیدرود، سپاهان و سایپا در ۱۳ بازی دیگر این تیم به میدان رفت که اتفاقاً در این بازی‌ها موفق شده آمار بسیار خوب و قابل توجهی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال در انتظار تبصره خلق الساعه! / پای پاتوسی در کفش کی‌روش!

استقلال تا کنون ۶ گل در ۱۶ بازی دریافت کرده است که در این بین ۴ گل را رحمتی دریافت کرده است، او دو گل از ذوب آهن دریافت کرده است، یک گل از پارس جنوبی جم و یک گل هم از نفت مسجد سلیمان و در سایر بازی‌ها موفق شده دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

در واقع رحمتی در مجموع ۱۳ بازی که در درون دروازه استقلال قرار گرفته است موفق شده در ۱۰ بازی دروازه استقلال را بسته نگه دارد که این یک آمار فوق العاده برای دروازه بان کهنه کار استقلال محسوب می‌شود.

رحمتی در بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی هم در درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت و اگر بتواند دروازه تیمش را برابر دومین خط حمله برتر لیگ برتر بسته نگه دارد، شاگردان شفر می‌توانند بسیار به پیروزی در این بازی مهم امیدوار باشند.

نظر شما