شناسهٔ خبر: 31152351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رسانه عربی: فدراسیون فوتبال ایران به کمک داور ویدیویی اعتقادی ندارد

رسانه عربی نوشت: با وجود راه اندازی سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال این کشور علاقه‌ای به اجرای آن ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه عربی، باتوجه به اشتباهات مهلک داوری در فوتبال، فدراسیون فوتبال ایران به این فکر افتاده تا برای سیستم کمک داور ویدویی (VAR) هرچه سریع‌تر اقدام کند و استفاده از این پروژه را از نیم فصل دوم آغاز کند.

بر اساس این طرح، سیستم کمک داور ویدویی (VAR) در ورزشگاه‌های آزادی تهران، فولاد آره نا اهواز، نقش جهان اصفهان و امام رضا مشهد اجرا شود. اما نکته جالب این جا است هنوز این پروژه به طور کامل اجرا نشده، از طرف مهدی تاج و دستیارانش کنسل شد!

با این حال در هفته اخیر دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد اهواز، هم چنین نساجی و تراکتورسازی با حواشی زیادی همراه شد که بخشی از آن با قضاوت شبهه دار داوران ایرانی همراه شد.

سیستم کمک داور ویدویی (VAR) برای اولین بار سال ۲۰۱۸ در جام جهانی کشور روسیه استفاده شد و فعلا در لیگ‌های بوندسلیگای آلمان، سری آ؛ و لالیگا استفاده می‌شود. به زودی این سیستم به لیگ جزیره راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

رفعتی: ورزشگاه یادگار امام تبریز شرایط استفاده از VAR را ندارد / کرمانشاهی محروم نشده است

زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد

افشاگری علی کریمی در مورد کی‌روش/ ماجرای واریز ۱۰۰ هزار دلار با امضای کفاشیان! + سند

انتهای پیام/

واکنش رسانه عربی به سیستم کمک داور ویدیویی در ایران

نظر شما