شناسهٔ خبر: 31142307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سولسشایر: سطح پاری سن ژرمن از ما بالاتر بود/ نمی‌توانم برای سانچس کاری کنم

71460

سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد سطح فنی پاری سن ژرمن بسیار بیش‌تر از تیم او بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار پاری سن ژرمن رفت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست تیمش در این دیدار، گفت‌: ما به هیچ وجه امشب بازی خوبی نکردیم و باید این را بگویم که سطح فنی تیم پاری سن ژرمن خیلی از ما بالاتر بود. می‌دانستیم که با حریف سر سختی روبرو می شویم. پاری سن ژرمن تیمی است که بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد و به خاطر همین است که از مدعیان جدی قهرمانی در این دوره است. در نیمه اول فکر می‌کنم که آن‌ها موقعیت‌های خاصی نتوانستند ایجاد کنند ولی ما هم خوب نبودیم. در دقایقی از مسابقه خوب ظاهر شدیم ولی حریف به خوبی دفاع کرد. در نیمه دوم سطح بالای بازی‌شان را به ما دیکته کردند. صعود به مرحله بعد برای ما خیلی سخت شد اما چیز غیرممکنی نیست.

سرمربی جوان منچستریونایتد که در حال حاضر به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد، اضافه کرد: ما باید از این بازی‌ها درس بگیریم. این جور بازی‌ها می‌تواند باعث پیشرفت شما شود. مثلاً باید به فکر بازی با چلسی در جام حذفی باشیم.

سرمربی منچستریونایتد در پایان صحبت‌هایش به افت شدید الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیمش که در این مسابقه به صورت بازیکن جانشین به زمین بازی آمد، اشاره کرد و در این رابطه، اظهار کرد: من واقعاً نمی‌توانم کاری برای سانچس انجام دهم. ما همه این را می‌دانیم که او بازیکن با کیفیتی است و باید خودش را پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما