شناسهٔ خبر: 31141502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

منبع: فارس

با برگزاری تعدادی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر بهترین‌های این هفته مشخص شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری شش مسابقه پیگیری شد و در این هفته تیم پرسپولیس اولین شکست خود را در این دوره از لیگ برتر به دست آورد اما سپاهان با بردی که مقابل سپیدرود کسب کرد به روند نباختن‌هایش در لیگ ادامه داد. این در حالی است که دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر ۵ اسفند برگزار خواهد شد اما بازی تیم‌های پیکان و سایپا هنوز زمان برگزاری‌اش مشخص نیست.
بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفدهم:

ماشین‌سازی یک - نفت آبادان صفر

پدیده شهرخودرو یک - استقلال خوزستان صفر

فولاد ۲ - پرسپولیس یک

نساجی یک - تراکتورسازی یک

سپاهان ۳ - سپیدرود صفر

نفت مسجدسلیمان یک - پارس جنوبی جم یک

بازیکن هفته:

لوسیانو پریرا

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان علاوه بر گلی که به تیم پرسپولیس در بازی این هفته زد بازی درخشانی از خود نشان داد و شاید اگر فداکاری مدافعان پرسپولیس نبود این بازیکن خوش‌تکنیک می‌توانست تعداد گل‌های خود را در این بازی بیشتر کند.

تیم هفته:

فولاد خوزستان

تیم فولاد خوزستان با حضور افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید این تیم سروشکل تازه‌ای به خود گرفته و عملکرد فوق‌ العاده ای در هفته لیگ برتر داشته است. این تیم پس از برد مقابل تراکتورسازی در تبریز حالا این بار توانست نایب قهرمان آسیا را در اهواز زمین‌گیر کند و اولین باخت را به برانکو و شاگردانش تحمیل نماید. به نظر می‌رسد نیم‌فصل دوم فولاد متحول شده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

مربی هفته:

افشین قطبی

افشین قطبی پس از حدود ۱۰ سال دوری از فوتبال باشگاهی ایران یک بار دیگر تأثیر خودش را نشان داد و در چند هفته‌ای که از حضور او در فولاد می‌گذرد به خوبی تحول در این تیم اهوازی نمایان است. قطبی حالا در اهواز برای هواداران فولاد هم به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده است.

بازی هفته:

نساجی مازندران - تراکتورسازی

نساجی با مجید جلالی به مصاف تراکتورسازی‌ای رفت که جلالی خاطرات خوبی از این تیم نداشت اما از طرف دیگر تراکتورسازی با مربی بلژیکی خود فوتبال متحول شده‌ای را نسبت به نیم‌فصل اول نشان می‌دهد. جدال این دو تیم در قائمشهر یکی از جذاب‌ ترین بازی‌های هفته بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های یکدیگر خلق کردند به طوری که هم نساجی هم تراکتورسازی این شانس را داشتند که تا ثانیه‌های آخر با گل شدن یکی از توپ‌هایشان برنده شوند اما در نهایت این دو تیم به تساوی رضایت دادند.

ناکام هفته:

برانکو

برانکو ایوانکوویچ از زمانی که هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت فقط یک بار به تیم‌های خوزستانی باخته بود و آن هم به هفته دوم لیگ برتر سال ۹۴-۹۵ برمی‌گردد که سرخ‌پوشان با نتیجه ۲ بر یک به استقلال خوزستان باختند. از طرف دیگر تیم فولاد خوزستان از ۲۰ آذر سال ۱۳۹۳ موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده بود ا ما برانکو و شاگردانش در یک بازی جنجالی و پرحاشیه به فولاد باختند تا علاوه بر ثبت اولین باخت در لیگ برتر فعلی و کسب دومین شکست برانکو مقابل تیم‌های خوزستانی، طلسم نباختن سرخ‌پوشان شکسته شود.

گلزنان برتر

۱۰ گل: کی‌روش استنلی از سپاهان

۸ گل: علی علیپور از پرسپولیس و استوکس از تراکتورسازی

۷ گل: لوسیانو پریرا از فولاد

۶ گل: امین قاسمی‌نژاد از پدیده شهرخودرو

نظر شما