شناسهٔ خبر: 31139768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اردوگاه آبــــــی

صاحب‌خبر -



تمرین استقلالی ها با حضور هادی عقیلی

تمرین روز گذشته استقلالی‌ها در زمین شماره 3 آزادی در پشت درهای بسته برگزار شد و حضور هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش سابق سپاهان در این محل و خوش و بش او با نفراتی مثل رحمتی و غفوری، از نکات جالب و حاشیه‌ای این تمرین بود. در جلسه‌ای که کادر فنی برای بازیکنان آبی‌پوش برگزار کرد، نحوه بازی تراکتورسازی، حریف روز جمعه استقلال برای آنها آنالیز شد و سپس کارهای آمادگی جسمانی و مرور کارهای تاکتیکی در زمین چمن صورت پذیرفت. قرار است آبی‌ها عصر امروز (چهارشنبه) آخرین تمرین خود را در تهران انجام بدهند و عصر پنجشنبه راهی تبریز شوند و جمعه شب پس از اتمام دیدار خود با سرخ‌های این شهر به تهران بازگردند.

 توصیه باشگاه استقلال به فدراسیون و سازمان لیگ

باشگاه استقلال در آستانه بازی روز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز، اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده: «مسابقه تیم‌های استقلال و تراکتورسازی، همواره از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده و این مسابقه به هیچ وجه نباید تحت تأثیر اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حواشی به وجود آمده قرار گیرد. به نظر می‌رسد برخی جریان‌ها در حال شکل‌گیری است تا فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولان برگزاری مسابقات و کمیته داوران برای دیدار روز جمعه تحت تأثیر و‌ فشار قرار بگیرند. یقیناً هواداران با فرهنگ، پرشور و میهمان‌نواز تراکتورسازی نیز جز این نگاهی نخواهند داشت. باشگاه استقلال همیشه و در همه حال به سلامت و توانمندی جامعه داوری کشور باور داشته و اطمینان دارد این قشر شریف و رکن اساسی فوتبال، تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نخواهند گرفت.»

پست کنایه‌آمیز شفر در آستانه بازی با تراکتور

سرمربی استقلال در آستانه بازی با تراکتورسازی متنی کنایه‌آمیز را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «چه روز قشنگی! خورشید، آسمان، منظره و تیم. صبح‌های اینچنینی (پس از شب‌های سرد خیانتکار) به ما یادآوری می‌کند که ارزش این است که با هم قوی بمانیم. البته اینکه ما می‌دانیم شما با ما هستید ما را حتی قدرتمندتر می‌کند. سپاس از شما. فقط با هم.»

نظر شما