شناسهٔ خبر: 31139541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

منچستریونایتد 0-2 پاری سن ژرمن؛ جادوی توخل با دی ماریا میسر شد

میلاد وفادار

در شبی که طرفداران منچستریونایتد استقبال ناخوشایندی از بازیکن سابق خود یعنی دی ماریا کردند، این ستاره آرژانتینی پایه گذار هر دو گل تیمش شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نبرد پر هیجان منچستریونایتد-پاری سن ژرمن، با هیاهوی بسیار از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

مشخصات بازی

  • روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
  • تورنمنت: دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ورزشگاه: اولدترافورد
  • داور: دنیله اورساتو (ایتالیا)
  • گلزنان: پرسنل کیمپمبه (۵۳) و کیلیان ام باپه (۶۰) برای پاری سن ژرمن
  • اخراج: پل پوگبا از منچستریونایتد (۸۹)

ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی 

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۶ با شوت پای چپ دی ماریا از پشت محوطه جریمه ایجاد شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت. در دقیقه ۲۸ دراکسلر پاس وراتی را تک ضرب در پشت خط دفاع برای ام باپه فرستاد ولی ضربه این مهاجم جوان راهی به دروازه نیافت و البته صحنه آهسته هم نشان داد که توپ در موقعیت آفساید به ام باپه رسیده است. در دقیقه ۳۷ پس از همکاری مارکینیوش و ام باپه توپ در پشت خط دفاع یونایتد به دی ماریا رسید؛ او با عبور از دخیا، تلاش کرد توپ را وارد دروازه کند ولی دخیا به خوبی به دروازه برگشت و توپ را زمانی که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا بود، مهار کرد. در وقت‌های اضافی نیمه اول، الکسیس سانچز به جای جسی لینگارد مصدوم وارد زمین شد. در پایان نیمه اول داور ۵ بار از کارت زرد خود استفاده بود که سهم یونایتد ۲ و پاریس ۳ کارت زرد بود.

در بین دو نیمه دومین تعویض اجباری یونایتد هم صورت گرفت و خوان ماتا به جای آنتونی مارسیال که از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده بود، وارد زمین شد. سانتر دقیقه ۵۳ آلوز با ضربه سر ام باپه می‌توانست به یک گل تبدیل شود ولی دخیا با شیرجه خود توپ را به کرنر فرستاد که همان کرنر منجر به گل اول بازی شد. در دقیقه ۵۶ دخیا در خروج ناموفقی برای دفع یک ارسال از کناره‌ها داشت و آلوز با استفاده از همین فرصت، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد ولی ضربه او پس از برخورد به پوگبا زوزه کشان از کنار دروازه به بیرون رفت. دفع سانتر ماتا در دقیقه ۵۹ به وسیله سیلوا به صورت ناقص انجام شد تا هررا اقدام به شوتزنی کند ولی ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد. پاس پشت دفاع عالی مارکینیوش در دقیقه ۶۳، ام باپه را راه انداخت و او با سرعت خود به دروازه حریف رسید ولی ضربه چیپ او به زیبایی به وسیله دخیا مهار شد. در دقیقه ۷۰ وراتی خود را در مسیر شوت پر قدرت هررا قرار داد و آن را دفع کرد. یونایتد نزدیک به محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود ولی تجمع بازیکنان سفید پوش در نیمه زمین خودی، مجال ایجاد خطر را از تیم میزبان گرفته بود. در دقیقه ۸۹ برخورد پوگبا و آلوز داور ایتالیایی بازی را مجاب کرد تا بالاخره از کارت قرمز خود استفاده کرده و هافبک فرانسوی یونایتد را از زمین بازی اخراج کند. 

شرح گل‌ها

منچستریونایتد ۰-۱ پاری سن ژرمن؛ کیمپمبه (۵۳): کرنر ارسالی از سوی دی ماریا در تیر دوم و روی غفلت ماتیچ، با ضربه سر آزادانه کیمپمبه به گل اول بازی تبدیل شد.

منچستریونایتد ۰-۲ پاری سن ژرمن؛ ام باپه (۶۰): در یک ضد حمله توپ در جناح راست خط دفاعی یونایتد به دی ماریا رسید؛ ارسال زمینی این وینگر آرژانتینی با ضربه پای راست ام باپه از محوطه شش قدم، وارد دروازه شد تا کاری از دست بایی، لیندلوف و دخیا که نزدیک ام باپه بودند، بر نیاید.

خلاصه بازی

 

نظر شما