شناسهٔ خبر: 31138043 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

مشخصات نهایی و کامل گوشی‌های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 فاش شد

امیرعباس کهربا / gsmarena

صاحب‌خبر -

تصاویری از منبعی ناشناس به ‌وب‌سایت Gsmarena ارسال شده که در آن، مشخصات کامل سه دستگاه گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e مشخص شده است. درباره صحت‌وسقم این تصاویر که از دو صفحه‌ی یادداشت مربوط به یکی از کانال‌های خرده‌فروشی سامسونگ تهیه شده، نمی‌توان مطمئن بود؛ اما آنچه مشخص است، اطلاعات درج‌شده تاحدزیادی با شایعات قبلی هم‌خوانی دارد.

درباره‌ی دوربین، سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و قابلیت ضبط ویدئوِ 4K مشخصه‌ای است که قبلا نیز گزارش شده بود؛ اما در این تصاویر، با وجود اشاره به فوکوس خودکار دوال‌پیکسل به وجود لرزشگیر اپتیکال اشاره‌ای نشده است. پیش‌ازاین، شایعات گوناگون از برخوداری محصولات جدید سامسونگ از این ویژگی خبر داده بودند. همچنین، براساس دانسته‌های قبلی، هر سه گوشی جدید سامسونگ به قابلیت ضبط ویدئوِ سوپراسلوموشن با کیفیت دوبرابری درمقایسه‌با نسل قبل مجهز خواهند بود.

مقاله‌های مرتبط:

  • مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه تمام نسخه‌های گلکسی اس 10
  • تصاویر جدید گلکسی S10e سامسونگ فاش شد

درحالی‌که اکثر مشخصات مشاهده‌شده در تصویر مجموعه‌ای از مشخصاتی است که قبلا افشا شده بود، اطلاعات جدیدی نیز دیده می‌شود که توجه است. یکی از این اطلاعات جدید روشنایی ۸۰۰ نیت است. سامسونگ تاکنون هیچ‌یک از پرچم‌داران گلکسی را با روشنایی بیش از ۷۰۰ نیت عرضه نکرده است.

ویژگی دیگر درزمینه‌ی اندازه‌ی نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس است. شایعات قبلی از وجود نمایشگری ۶.۴ اینچی در این مدل خبر داده بودند؛ اما اطلاعات جدید نمایشگر این گوشی را ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اعلام می‌کند.

مشخصات گلکسی S10

بخش بعدی دوربین این گوشی‌ها است. گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس به دوربین سه‌گانه با دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی f/2.4 (تله) و f/1.5 (معمولی) و یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 با فوکوس ثابت (اولتراواید) مجهز است. درباره‌ی دوربین گلکسی S10e، شایعات از استفاده از ترکیب لنز عادی و تله خبر داده بودند؛ اما اطلاعات جدید لنز عادی و اولتراواید را به‌عنوان ترکیب دوربین این گوشی معرفی می‌کند.مشخصات گلکسی S10

این ادعا که خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ اولین گوشی‌های دنیا با امکان ضبط ویدئوِ 4K برای دوربین سلفی هستند، شاید چندان معتبر نباشد؛ چراکه پیش‌تر، نوکیا 8 با این قابلیت عرضه شده است. از نکات جدیدی که درباره‌ی دوربین درج شده، وجود ۱۰ تنظیمات بهینه‌سازی تصویر و جلوه‌های مرتبط با زوم و رنگ برای دوربین گوشی‌های جدید غول کره‌ای دنیای فناوری است.

سه گلکسی جدید کمتر از ۱۰ روز دیگر رونمایی خواهند شد و درستی یا نادرستی تمامی این اطلاعات افشاشده مشخص خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت جدیدترین اطلاعات زومیت را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

احتمال معرفی گلکسی واچ اکتیو، گلکسی فیت و گلکسی باد در گلکسی آنپکد 2019
گلکسی واچ اکتیو سامسونگ از طراحی بیرونی و رابط کاربری متفاوتی بهره می‌برد
گلکسی اس 10 به بیلبوردهای شهری و وبسایت رسمی سامسونگ راه یافت
سامسونگ سری کامل تلویزیون‌های QLED مدل ۲۰۱۹ را با صفحات غول‌پیکر رونمایی کرد
تیزرهای رسمی گلکسی اس 10 سامسونگ با اشاره به دوربین سلفی 4K و شارژ معکوس منتشر شدند

نظر شما