شناسهٔ خبر: 31137484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| خوشحالی علی منصور به تونل فولادشهر رسید

R41346/P1494/S6,51/CT11

علیرضا منصوریان پس از گل تیمش به الکویت با دست‌های گره‌خورده خود به تونل ورزشگاه فولادشهر رفت و با فریادهای خود فشاری را که در این بازی تحمل کرده بود تا حد زیادی کاهش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی وقت‌های اضافی دیدار ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به‌شرح زیر است:

* در اوایل وقت‌های اضافی میان تماشاگران ذوب‌آهن هرج‌ومرجی ایجاد شده بود و آن‌ها به عملکرد بازیکنان ذوب‌آهن اعتراض داشتند.

* پس از به‌ثمر رسیدن گل نخست تیم ذوب‌آهن نیمکت این تیم به‌نشانه خوشحالی وارد زمین شدند و با تذکر ناظر بازی مواجه شدند.

* علیرضا منصوریان پس از این گل با دست‌های گره‌خورده خود به تونل ورزشگاه فولادشهر رفت و با فریادهای خود فشاری را که از ابتدای بازی تحمل کرده بود تا حد زیادی کاهش داد.

* کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای ذوب‌آهن نخستین گل خود را در این فصل از رقابت‌ها برای سبزپوشان اصفهانی به‌ثمر رساند.

* در وقت‎‌های اضافی تمام عکاسان پشت دروازه تیم الکویت حضور داشتند، این در حالی است که تیم الکویت پس از دریافت گل حملات پردامنه‌ای را به‌روی دروازه ذوب‌آهن انجام داد.

* علیرضا منصوریان جنب‌وجوش بسیار زیادی کنار خط داشت و در انتهای این دیدار حتی به زمین مسابقه نیز وارد شد.

* دروازه‌بان تیم الکویت در انتهای دیدار و در ضربه کرنر این تیم به محوطه جریمه ذوب‌آهن رفت تا شاید گل تساوی این تیم را به‌ثمر برساند.

* در انتهای این دیدار بازیکنان الکویت به‌سمت داور هجوم آورده اعتراض خود را نسبت به عملکرد تیم داوری نشان دادند.

* یکی از هواداران ذوب‌آهن پس از پایان دیدار به زمین مسابقه رفت و در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت که توسط عوامل انتظامی دیدار دستگیر شد.

* این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به‌سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا این تیم حریف الغرافه در مرحله بعدی پلی آف رقابت‌ها شود.

* بازیکنان ذوب‌آهن پس از پایان بازی شادی خود را با هواداران خود تقسیم کردند.

انتهای پیام/ع*

نظر شما