شناسهٔ خبر: 31134785 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عکاسان از نمایشگاه عکس عاشورایی لاهیجان استقبال کردند

ساسان عادلی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل عکس های منتخب آثار برگزیده نخستین مسابقه عکس عاشورایی لاهیجان با عنوان ( نی نوا ) است که

صاحب‌خبر - ساسان عادلی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل عکس های منتخب آثار برگزیده نخستین مسابقه عکس عاشورایی لاهیجان با عنوان ( نی نوا ) است که دو هفته قبل از شروع ماه محرم فراخوان آن در شهرستان لاهیجان و در فضای مجازی منتشر شده بود ، به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه عصر پنجشنبه هجدهم بهمن ماه در گالری استاد حسین محجوبی لاهیجان افتتاح شد که شاهد استقبال درخور عکاسان سراسر کشور برای شرکت در آن بودیم.
وی اظهارداشت: بیش از 400 عکس از 127 عکاس سراسر کشور در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه این مسابقه رسید که در نهایت توسط سه تن از عکاسان برجسته منطقه محمدرضا صفابخش راستگو ، علی اسداللهی سوته و رضا گلچین انتخاب و داوری شدند.
عادلی اضافه کرد: در بخش حرفه‌ای سینا عبدیان از اراک نفر اول و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی ، هاشم توحیدی از تالش نفر دوم و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی ، علی اصغر فیض‌اللهی از بیجار کردستان نفر سوم و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند و از پژمان مولایی از اندیمشک و جواد رضایی از مشهد مقدس دو تن از عکاسان این بخش نیز تقدیر شد.
وی یادآورشد: در بخش موبایلی نیز رضا غزاله از تهران نفر اول و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی ، جمشید فرجود فرد از بیجار کردستان نفر دوم و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی ، سامان خدایاری از تهران نفر سوم و برنده لوح تقدیر و جایزه نقدی هستند.
رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان در پایان از تمامی مسئولان و مدیران شهرستان و هنرمندانی که جهت فراهم آوردن بستر مناسب برگزاری نخستین مسابقه عکس عاشورایی لاهیجان ( نی نوا ) همکاری شایسته داشتند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده این مسابقه هنری و مذهبی در شرایط و امکانات مطلوب‌تر و بهتری در لاهیجان برگزار شود.
نمایشگاه عکس عاشورایی نی نوا در لاهیجان تا 28 بهمن ماه جاری به مدت 10 روز در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در معرض دید علاقمندان قرار دارد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام

نظر شما