شناسهٔ خبر: 31127757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بدشانسی در اردوگاه سبز و سفیدپوشان؛

ذوب‌آهن محلی برای رباط پاره کردن!

ذوب‌آهن اصفهان یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که بازیکنانش با مصدومیت‌های عجیب و غریبی مواجه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ذوب‌آهن اصفهان یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که بازیکنانش با مصدومیت‌های عجیب و غریبی مواجه می‌شوند. یکی از این مصدومیت‌ها پارگی رباط صلیبی است که تا الان ضربه بزرگی به تیم اصفهانی زده و باعث شد دست کادر فنی برای بازی گرفتن از بازیکنان خالی شود.

جالب است بدانید که ذوب‌آهن، این فصل چند خرید انجام داده که سه تا از این خریدهایش فصل را از دست داده‌اند. آنها در ابتدای فصل مسعود حسن‌زاده را از سپاهان خریدند تا شاید مشکل خط حمله‌شان را حل کنند اما این مهاجم در همان بدو ورودش به تیم، رباط پاره کرد تا از لیست خارج شود.

سبز و سفیدپوشان اصفهانی در ادامه فصل به سراغ رحیم زهیوی رفتند و این مهاجم را از سایپا خریدند تا شاید او جای خالی مرتضی تبریزی را پر کند و به کمک خط حمله بیاید ولی او هم چند بازی، بیشتر مهمان ذوب‌آهن نبود و با برخورد به بازیکن خودی دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. اما آخرین پارگی رباط صلیبی همین چند روزه پیش اتفاق افتاد که ذوب‌آهنی‌ها با کلی دردسر محمدرضا خلعتبری را از پدیده به خدمت گرفتند تا این بازیکن باتجربه به کمک‌شان بیاید ولی او هم در اولین بازی دچار پارگی رباط صلیبی شد تا بدشانسی کادر فنی و مدیریت باشگاه کامل شود.

در هرحال این مصدومیت‌های طولانی مدت کار ذوب‌آهن را برای ادامه لیگ بسیار دشوار می‌کند چون این تیم هم در آسیا بازی‌های سختی را دارد و هم در لیگ برتر که برای بقا تلاش می‌کند. اینکه علیرضا منصوریان با کمبود بازیکن و نداشتن یک مهاجم گلزن تا کجا پیش خواهد رفت، باید منتظر ماند.

نظر شما