شناسهٔ خبر: 31127722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دانا گزارش می دهد:

نبرد شیاطین سرخ با قرمز و آبی‌های پاریس/سولشایر، نود درصد برد با منچستر

در شرایطی که پی اس جی دو ستاره اصلی اش یعنی نیمار و کاوانی را در اختیار ندارد، یونایتد شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وقتی نام 2 تیم منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن کنار هم قرار گرفت، خیلی‌ها با توجه به شرایط آن زمان 2 تیم،حکم به صعود پاری‌سن‌ژرمن دادند. تیم پایتخت با ثبت رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی از ابتدای فصل در تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا، خلل‌ناپذیر نشان می‌داد و در سوی مقابل منچستریونایتد در یکی از بدترین روزهای دوران معاصرش با مورینیو، مدام به تیم‌های متوسط لیگ برتر انگلیس می‌باخت و تا رده ششم لیگ هم سقوط کرده بود. شیاطین سرخ در فرم بسیار خوبی قرار دارند و روندی استثنایی را در هفته های اخیر طی کرده اند. پس از اخراج مورینیو و حضور اوله گونار سولسشر، در 11 بازی که آنها انجام داده اند، 10 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که این بهترین آمار ممکن برای آنها بوده و شرایط را به کلی برای پاری سن ژرمن عوض کرده است. در حقیقت هنگامی که این قرعه اعلام شد، شاید همه پاری سن ژرمن را بخت اول پیروزی در این دیدار می‌دانستند ولی با گذشت زمان، اوضاع به نفع یونایتد تغییر کرد و حالا که پی اس جی دو ستاره اصلی اش یعنی نیمار و کاوانی را در اختیار ندارد، یونایتد شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

سولشایر نمی بازد

اکنون منچستریونایتد با مربیگری سولسشایر 9 بازی از 10 بازی اخیر لیگی را برده و در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد. در سوی مقابل پاری‌سن‌ژرمن هر چند در لیگ فرانسه به اقتدار خودش ادامه می‌دهد اما بابت لشکر مصدومانش، نگرانی‌های زیادی دارد و با نگرانی پا به نبرد اولدترافورد می‌گذارد. کاوانی در بازی منجر به برتری یک بر صفر  پاری‌سن‌ژرمن مقابل بوردو در ابتدای هفته مصدوم شد و  به این جدال بزرگ نمی‌رسد.

نیمار،غایب بزرگ

علاوه بر کاوانی، نیمار، دیگر ستاره خط حمله هم به خاطر مصدومیت نمی‌تواند تیم توخل را همراهی کند. بازگشت وراتی به ترکیب در بازی با بوردو برای هواداران تیم پاریسی خوشحال‌کننده بود اما او هنوز به آمادگی کامل نرسیده، با این حال توخل اطمینان داده در اولدترافورد بازی خواهد کرد. از طرفی، مونیه هم دیگر غایب تیم فرانسوی خواهد بود. در سوی مقابل اولگنار سولسشایر هیچ مصدوم کلیدی  ندارد.

 

شیاطین آماده
سولشایر برای اطمینان در بازی شنبه مقابل فولام به چند مهره کلیدی خودش مدت کمی بازی داد تا همگی سرحال به بازی بزرگ سه‌شنبه شب وارد شوند. تنها بازیکن غایب شیاطین سرخ، مارکوس روخوی آرژانتینی نام دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما