شناسهٔ خبر: 31126259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

15 پروژه شهری منطقه 20 در دهه فجر97 افتتاح شد

شهردار منطقه ۲۰ از افتتاح و بهره برداری ۱۵ پروژه عمرانی- ترافیکی – امور شهری و اجتماعی به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران؛  فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای خدمتگزاری به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها ۱۵ پروژه عمران شهری به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

افشار با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان باعث افزایش حس تعلق آنان به محل زندگیشان می شود افزود: جداره سازی نما و منظر خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرمت کاروانسرای صفوی که از مهمترین درخواستهای ساکنان اطراف حرم در سالهای گذشته بوده از مهمترین این پروژه ها است.

وی به اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان ها در محدوده های با تراکم جمعیت بالا اشاره کرد و گفت: فاز یک بوستان  گیاه شناسی، فاز یک بوستان توسکا، باغ راه اندیشه ، فاز یک بوستان زیتون از جمله پروژه های امور شهری به شمار می رود که با هدف افزایش فضاهای تفرجگاهی و ارتقاء شاخص های زیست محیطی منطقه احداث شده است.

افشار افزایش امکانات رفاهی در بوستانها را مهم برشمرد و افزود: ۷ دستگاه سرویس بهداشتی با ۴۸ چشمه در بوستانهای منطقه از جمله دانش ، قدس، توسکا، مدرس ، جهان آرا، دشتستان احداث شده است.

وی احداث پل های  عابر پیاده در خیابان های شهید رجایی، دادسرا، امامزاده ابوالحسن(ع) ، تجهیز پل عابر پیاده به آسانسور در خیابان شهید رجایی و تطویل پلهای عابر پیاده در دو مقطع از خیابان شهید رجایی را از دیگر پروژه ها افتتاح شده برشمرد.

افشار بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه و سهولت تردد توان یابان  را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت: با نصب مبلمان خاص و همسطح سازی پیاده روها بوستان گلگون در محله سیزده آبان ویژه توان یابان مناسب سازی شده است .

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه ایستگاه مترو دولت آباد تا پایان سال افتتاح می شود افزود: محوطه سازی ایستگاه مترو دولت آباد نیز انجام شده است تا در زمان افتتاح خط ۶مترو ، امکان استفاده شهروندان به راحتی فراهم شود.

 

نظر شما