شناسهٔ خبر: 31124672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فوتبال جهان|کارلوس کی‌روش: می‌خواهم با کلمبیا به قهرمانی برسم

فوتبال جهان - سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هدفش قهرمانی با تیم ملی کلمبیا است.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش که به تازگی با امضای قراردادی سه و نیم ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفت، در جریان تماشای دیدار تیم های سانتافه و دپورتس تولیما در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کلمبیا گفت وگویی با سایت « hsbnoticias» انجام داده که در زیر می خوانید.

*انگیزه تان از قبول هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا چه بود؟

کیفیت و جایگاه بازیکنان کلمبیا مرا برای آمدن به این کشور زیبا تشویق کرد. می خواهم با کلمبیا به قهرمانی برسم.  

*آیا حضورتان در منچستریونایتد شما را مطرح کرد؟

من 6 سال فوق العاده در منچستریونایتد بودم. من به عنوان یک عضو کادرفنی به این تیم رفتم و وقتی آنجا را ترک می کردم دوستان زیادی پیدا کرده بودم و هنوز هم به سرالکس فرگوسن علاقه مند هستم.

*آیا با برخی مربیان کلمبیایی ارتباط برقرار کرده اید؟

بله، گفت وگوهایی با آنها البته بدون برنامه ریزی از پیش تعیین شده داشته ام. ایده صحبت با آنها هم این بود که شروع به اجتماعی کردن این ایده کنیم که ما در تیم ملی کلمبیا به دنبال چه چیزی هستیم.

*آیا هسته اصلی بازیکنانی که با خوسه پکرمن در تیم ملی فوتبال کلمبیا کار کرده اند را حفظ خواهید کرد؟

بله البته، ایده این است که به بازیکنانی که با سرمربی قبلی کار کرده اند احترام بگذاریم و بر اساس شرایط چهره های جدید را به تیم اضافه کنیم.  

*کلمبیا در تاریخ خود تنها یک جام قهرمانی کسب کرده و آن قهرمانی در مسابقات کوپا آمه ریکا 2001 است. چطور می توان روحیه برتری جویی را به این گروه از بازیکنان بازگرداند؟

رویای همه ما این است که همیشه به بهترین شکل ممکن عمل کنیم و باید فرهنگ مان اینچنین باشد. چندین سال پیش به ژوائو پینتو و روی کاستا، بازیکنان پرتغالی گفتم "ببینید، ما اینجا هستیم تا قهرمان جهان شویم" و آنها فکر کردند که من دیوانه شده ام. دیدگاه امروزی من همچنان به همان شکل است؛ اگر ما می خواهیم پیشرفت کنیم و به قهرمانی برسیم، همه باید فعل خواستن را صرف کنند، باید هر روز قهرمان باشند و خودشان را برای قهرمانی آماده کنند. قهرمانی در پایان کار آغاز نمی شود، بله قهرمانی از شروع کار آغاز می شود. من می خواهم به قهرمانی جهان برسم.

رقم قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما