شناسهٔ خبر: 31123779 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار مهری مطرح کرد:

شرایط رانندگی برای افراد بدون گواهینامه

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افرادی که در آزمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای رانندگی ندارند و در سامانه کد گواهینامه‌یشان ثبت می‌شود و می‌توانند رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش استانداردسازی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری دوره‌های استانداردسازی جزو رویکردهای مهم اصلی فرمانده نیروی انتظامی است، این رفتارها به ما کمک میکند بهترین رفتار را در ترافیک داشته باشیم و تجربه‌ها را بهم منتقل کنیم؛  رفتار پلیس بر رفتار کاربران ترافیک تاثیر دارد.

 
رئیس پلیس راهور گفت: این جلسات در کم شدن شکایات کاربران ترافیک تاثیر مثبت داشته و ما نتیجه خوبی گرفتیم چون بر اساس مبانی علمی و تشکیل کارگروه‌های علمی در حوزه‌های رفتاری تکنیک‌های رفتاری پلیس را تکامل می‌بخشیم.
 
وی گفت: از زمانی که این دوره‌های شروع شده ما کمترین شکایت را از مردم را علیه پلیس راهنمایی و رانندگی داشتیم و این موضوع کاملا محسوس است.
 
رئیس پلیس پایتخت گفت: ایده‌هایی که مطرح می‌شود تا وقتی در مجاری قانونی تصویب نشود قابلیت اجرایی ندارد.
 
سردار مهری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: افرادی که در ازمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای رانندگی ندارند و در سامانه کد گواهینامه‌یشان ثبت می‌شود و می‌توانند رانندگی کنند هرچند که مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و تا پایان هفته گواهینامه تمام افرادی که در ازمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.
منبع: مهر
 

برچسب‌ها:

نظر شما