شناسهٔ خبر: 31121918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اعتراف سعد الحریری به اشتباه بزرگ در قبال اسلام آباد

وزیر اطلاع رسانی پاکستان که پیش از این حاضر به بیان جزئیات دیدار الحریری و عمران خان نشده بود جزئیات تازه‌ای را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جنگ نیوز، «فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: در ملاقات میان «عمران خان» نخست وزیر پاکستان و «سعدالحریری» نخست وزیر لبنان در مورد سیاستمداران گذشته پاکستان نیز سخن به میان آمد.

وی تصریح کرد: سعد الحریری در مورد عفو «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان پس از روی کار آمدن «پرویز مشرف» سخن گفته و با مخاطب قرار دادن عمران خان اظهار داشت: تلاش من در آن سال ها برای آزاد کردن نواز شریف کار درستی نبود.

الحریری تاکید کرد: باید اجازه می دادیم که با وی در زمان مشرف برخورد صورت بگیرد تا در سال های بعد نتواند پاکستان را با مشکل مواجه کند.

نواز شریف با رد پیشنهاد بستری شدن در بیمارستان خواهان بازگشت به زندان شد

وی گفت: اینک نیز نباید به نوازشریف اجازه داد تا از کشور خارج شود زیرا اگر او بتواند از پاکستان خارج شود بازهم برای کشور مشکل درست خواهد کرد.

نخست وزیر لبنان با زیر سوال بردن عمل کرد دوران نواز شریف آن را تاسف بار و مایه شرمندگی دانست.

گفتنی است دیدار عمران خان و الحریری در حاشیه برگزاری اجلاس سران جهانی در امارات انجام شد ولی رسانه ها جزئیاتی از این دیدار منتشر نکرده بودند.

نوازشریف علیرغم بیماری قلبی اینک در زندان به سر می برد ولی اخیرا شایعاتی مبنی بر احتمال خارج شدن او از کشور برای مداوا پخش شده است.

پرویز مشرف پس از کودتا در سال 1999 و برکنار کردن نوازشریف، قصد داشت که شریف را مجازات کند ولی با دخالت قدرت های داخلی و خارجی با تبعید وی به عربستان سعودی موافقت کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما