شناسهٔ خبر: 31117673 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جزییات قرارداد رمزی با یوونتوس منتشر شد؛ قرارداد چهار ساله و دستمزد 7 میلیون یورویی همراه با پاداش

علیرضا نجاتی

برخلاف ادعای اورنستاین، دستمزد رمزی در یوونتوس پس از کسر مالیات، هفت میلیون یورو خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از امره جان، یوونتوس دوباره یک هافبک دیگر به صورت آزاد به تیم فعلی اش اضافه کرده است و آن ها ساعاتی پیش با انتشار بیانیه ای از جذب رایگان آرون رمزی، هافبک 28 ساله ولزی آرسنال خبر دادند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، رمزی که در تابستان پیراهن یوونتوس را برتن خواهد کرد، قراردادی تا سال 2023 با این باشگاه به امضا رسانده است. دستمزد سالانه رمزی پس از کسر مالیات، مبلغ 7 میلیون یورو خواهد بود که این مبلغ همراه با پاداش هایی می تواند همراه شود. یوونتوس همچنین برای جذب آزاد رمزی، هزینه های جانبی نیز متحمل شده که رقم آن 3.7 میلیون یورو است. گزارش دی مارتزیو در حالی است که پیش از امضای قرارداد رمزی با یوونتوس، دیوید اورنستاین از بی بی سی مدعی شده بود رمزی در هفته 400 هزار پوند (سالانه حدود 20 میلیون پوند) از یوونتوس دستمزد خواهد گرفت اما پیش تر نیز خبرنگاران ایتالیایی از جمله فابریتزیو رومانو، رومئو آگرستی و دی مارتزیو، روی رقم 7 الی 8 میلیون یورو، اتفاق نظر داشتند.

صفحه رسمی توییتر تیم ملی ولز نیز پیوستن آرون رمزی به یوونتوس را با انتشار این تصویر، "زیبا" توصیف کرده است. رمزی، شماره 10 تیم ملی ولز، پس از جان چارلز و یان راش، سومین ولزی تاریخ یوونتوس است.

آرون رمزی

نظر شما