شناسهٔ خبر: 31117489 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بروجردی در گفتگو با آنا:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان داد تهدیدات ترامپ ارزشی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد تهدیدات دشمنان به‌ویژه ترامپ، برای ملت ایران ارزشی ندارد.

صاحب‌خبر -

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال 22 بهمن گفت: با توجه به شرایط بدجوی مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی به تمام جهان دادند.

وی در تشریح سخنان خود بیان کرد: مردمی که در هیچ شرایطی حتی در اوج فشارهای نظامی، در شرایطی که تهدید موشک‌های صدام در بسیاری از شهرها وجود داشت در مناسبت‌های مختلف مثل راهپیمایی‌ها و انتخابات در چهل سال گذشته حضور داشتند؛ اکنون نیز در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور به‌یادماندنی داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد؛ هیچ عاملی از جمله تبلیغات گسترده و تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی به‌ویژه ترامپ برای ملت ایران ارزشی ندارد.

بروجردی افزود: شرایط بد اقتصادی و سختی معیشت مردم هم مانعی برای حضور مردم در جشن انقلاب نشده و این حضور نشان داد، هیچ عاملی در اراده پولادین مردم ایران اثر ندارد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: این یک پدیده منحصری است که پس از گذشت 40 سال، با وجود مشکلات و تقدیم هزاران شهید این‌گونه مردم پیوند خود را با ولایت حفظ کرده و نشان دادند. این پیوند با انقلاب و شهدا ناگسستنی است.

انتهای پیام/4115/ 4122/خ

نظر شما