شناسهٔ خبر: 31116831 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

وهابی سعودی، گلوی زائر ۷ ساله شیعه را در مدینه برید

صاحب‌خبر -
سرویس خارجی: وهابیون سعودی در اقدامی وحشیانه گلوی یک کودک هفت ساله عربستانی را به جرم شیعه بودن در شهر «مدینه» منوره در مقابل چشمان مادرش بریدند و او را به شهادت رساندند.

به گفته منابع خبری، زائری هفت ساله شیعه‌ای که همراه مادرش برای زیارت مسجدالنبی راهی مدینه شده بود، به جرم شیعه بودن به طرز فجیعی توسط یک وهابی به شهادت رسید.این منابع گفتند: «زکریا بدر علی الجابر»، کودک هفت ساله ای که به همراه مادرش از منطقه «الأحساء» در شرق عربستان، برای زیارت مسجد نبوی به مدینه منوره آمده بود در منطقه «حل التلال» با حمله یک وهابی سعودی رو به رو شد .

شخص مهاجم که برخی منابع رسمی از جمله روزنامه سبق، او را یک راننده روانی وهابی معرفی کرده‌اند، با شکستن شیشه ای در یک مغازه، گلوی پسربچه را مقابل چشمان مادرش برید.شاهدان قتل این کودک هفت ساله، آن را وحشتناک توصیف کردند و گفتند که از دیدن این حادثه بسیار شوکه شده‌اند.

مادر زکریا نیز که از بیماری قلبی رنج می‌برد، با دیدن این صحنه هولناک به کما رفت و قاتل نیز پس از بازداشت توسط ماموران به زندان منتقل شد.حاج شیخ «کاظم عمری» از علمای شیعه مدینه منوره در مراسم تشیع جنازه این شهید، بر سر جنازه این کودک ، مصیبت حضرت علی‌اصغر (ع) خواند.

نظر شما