شناسهٔ خبر: 31115023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی ذوب آهن ایران-الکویت کویت؛ منصوریان در اندیشه حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا

مهدی تاج الدینی

جدال ذوب آهن ایران برابر نماینده فوتبال کویت در دور دوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب دور دوم مرحله پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم ذوب آهن ایران و الکویت کویت در روز سه شنبه 23 بهمن ماه از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

دور دوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا
ذوب آهن ایران-الکویت کویت
اصفهان-ورزشگاه فولادشهر
سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 19:00
داور: مینورو توجو (ژاپن)

ورزشگاه فولادشهر

پیش بازی

نبرد فردای (سه شنبه - 23 بهمن ماه) ذوب آهن ایران و الکویت کویت به نوعی شروع و آغاز کار نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به حساب می آید. این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت مینورو توجو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الغرافه برود.

ذوب آهنِ ایران وضعیت خوبی در مسابقات لیگ فوتبال کشورمان ندارد و با 14 امتیاز از 16 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. شاگردانِ علیرضا منصوریان مصمم هستند که با پیروزی در این بازی و دیدار سخت پیش روی آن ها برابر الغرافه بتوانند هم ناکامی های رقابت های لیگ را به دست فراموشی بسپارند و هم اینکه بتوانند با صعود به مرحله گروهی یکی از نمایندگان ایران در این رقابت ها لقب گیرند. ذوب آهن در این بازی حساس محمدرضا خلعتبری را به علت مصدومیت طولانی مدت دراختیار نخواهد داشت و باید دید منصوریان برای حل این مشکل در خط حمله تیمش چه تدابیری خواهد اندیشید.

در سوی دیگر این میدان، نماینده کشور کویت، تیم الکویت قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، محمد عبدالله تیم تحت هدایت او در فصل پیش، قهرمان لیگ داخلی کشور کویت شده و با 14 قهرمانی از پرافتخارترین تیم های این کشور به حساب می آید. آن ها همچنین سابقه حضور در مسابقات AFC CUP را نیز داشته اند که در این رقابت ها دو بار به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند. آن ها با روحیه ای عالی به مصاف سبزپوشان اصفهانی خواهند آمد و این کار را برای نماینده فوتبال کشورمان در بازی فردا سخت خواهد کرد. الکویت در پنج بازی اخیر خود صاحب سه برد، یک تساوی و یک شکست شده است.

نشست خبری مربیان

علیرضا منصوریان: بازی‌ های الکویت را به خوبی آنالیز کردیم؛ از لحاظ تاکتیکی حریف‌مان را کاملاً می‌شناسیم

محمد عبدالله، سرمربی تیم فوتبال الکویت: امیدوارم حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا با برد همراه باشد؛ ذوب‌ آهن تیم بسیار خوبی است

نظر شما