شناسهٔ خبر: 31114418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی ذوب آهن؛

ذوب آهن در دیدار با تیم الکویت شرایط خوبی دارد

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: این تیم از شرایط خوبی برخوردار است و اتحاد و همدلی در این تیم موج می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا با خوش آمدگویی به تیم الکویت افزود: بازیکنان تیم ذوب آهن از نظر روحی و روانی به نقطه ای که فکر می کردم رسیدند و اتحاد و همدلی در تیم موج می زند.
وی با بیان اینکه تیم الکویت تیم قابل احترام و خوبی است، اظهارداشت: از تیم حریف شناخت کافی داریم و بازی های این تیم را آنالیز کردیم ، این تیم در جدول لیگ کویت اول است و یک سال است که نباخته است.
منصوریان اضافه کرد : ما به عنوان ذوب آهن ایران در مقابل تیم حریف قرار خواهیم گرفت و این لیاقت را داریم که در زیر پرچم ایران و هواداران خوب فوتبال اصفهان در این دیدار به میدان برویم و بتوانیم موفق شویم.
سرمربی تیم ذوب آهن همچنین با بیان اینکه در این بازی به دو جنبه این موضوع نگاه خواهیم کرد، افزود: مرحله اول صعود از مرحله پلی اف است و مرحله دوم حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال کشور است.
وی با قدردانی از حمایت های مسئولان باشگاه ذوب آهن از این تیم اظهارداشت: این دیدار بسیار برای تیم ما مهم است و همه بازی های این تیم را در یک سال گذشته آنلایزکردیم و امیدواری در دیدار فردا موفق ظاهر شویم و هوداران فوتبال ایران را شاد کنیم.
منصوریان با اشاره به اتفاقات رخ داده در نیم فصل دوم برای تیم ذوب آهن و از دست دادن برخی بازیکنان و مصدوم شدن آنان گفت: از محمدرضا خلعتبری تشکر می کنم که تیم صدر جدول پدیده مشهد به تیم ما آمد ولی این بازیکن مصدوم شد و موضوع مهمی است که در نبود او چگونه بازیکنان کار کنند و این بازیکن مرتب آنها را حمایت می کند.
وی تصریح کرد: تیم ذوب آهن به آن نقطه آرمانی و روانی و روحی مد نظر من رسیده است و امیدوارم در بازی فردا موفق ظاهر شویم و هواداران تیم ذوب آهن برای تشویق به ورزشگاه بیایند.
همچنین قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در این نشست گفت: ذوب آهن در جام قهرمانان آسیا تیم کم تجربه ای نیست و سابقه و شرایط خوبی دارد که امیدواریم در بازی فردا موفق شویم.
وی ادامه داد : تیم حریف را به طور کامل آنالیز کردیم امیدوارم با عمل به دستورات کادر فنی بتوانیم پیروز شویم به دور بعد صعود کنیم.
به گفته وی تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و مهم نتیجه گیری است ،ذوب آهن فوتبال خوبی بازی می کند و کمی در ضربات آخر کم شانس هستیم، انشاالله دیدار فردا را با پیروزی سپری کنیم و فارغ از هر رنگی هوادران به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند تا موفق شویم.
دیدار این دو تیم ساعت 19 روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان انجام می شود.
8114/6026/

نظر شما