شناسهٔ خبر: 31113083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اعلام مخالفت پاکستانی‌ها با سفر بن سلمان به اسلام آباد

مردم پاکستان با برگزاری تظاهرات، مخالفت خود را با سفر قریب‌الوقوع ولیعهد سعودی به اسلام آباد نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، مردم پاکستان در مخالفت با سفر قریب‌الوقوع محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، به اسلام آباد، تظاهرات و تجمعات اعتراض‌آمیزی را در مناطق مختلف کشور آغاز کردند.

 
بر اساس این گزارش، سازمان‌ها و شخصیت‌های پاکستانی به دلیل حمایت‌های عربستان از تروریسم، سفر پیش روی ولیعهد این کشور به اسلام آباد را محکوم کردند، موجی از خشم سراسر این کشور را فرا گرفت و تجمعات اعتراض‌آمیز در مناطق مختلف کشور آغاز شد.
 
احزاب دینی و سیاسی پاکستان با برگزاری تظاهرات، استقبال از محمد بن سلمان در پاکستان را به معنی همدستی با طرح‌های خونین عربستان در منطقه دانستند و اظهار داشتند این طرح‌ها در بحرین، یمن، سوریه و فلسطین به خوبی خود را نشان داده است.
 
کنفرانس حمایت از مظلومان، که با مشارکت چندین حزب پاکستانی برگزار شد، یکی دیگر از فعالیت‌ها در مخالفت با سفر محمد بن سلمان به پاکستان بود که هدفش را ارسال پیام قوی برای دولت عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان، اعلام کرد. در این کنفرانس به شدت با سفر پیش روی ولیعهد عربستان به پاکستان مخالفت و ولیعهد عربستان از شخصیت‌هایی خوانده شد که از تروریسم حمایت می‌کند.
 
پاکستانی‌ها اصرار دارند دولت عمران خان برای توقف تجاوز سعودی آمریکایی به یمن و کوتاه کردن دست‌های تروریسمی که در پی از میان برداشتن آسایش امت اسلام است تلاش کند به این دلیل که اسلام آباد پایتخت کشور اسلامی است.
 
کنفرانس حمایت از مظلومان این پیام را برای ولیعهد عربستان دارد: مردم پاکستان از دیدار تو از اسلام آباد استقبال نمی‌کنند؛ زیرا دستهایت به خون بیگناهان آلوده است.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما