شناسهٔ خبر: 31111409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن

سلطانی‌فر: باید در برابر عزت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم

وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه آفرینی مردم را ستایش و تاکید کرد: باید در برابر بزرگی، عزت، عظمت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک این روز بزرگ به آزادگان جهان، ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان بهمن ٥٧ اظهار کرد: دستاوردهای ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشم‌گیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.

وزیر ورزش و جوانان، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را بسیار گسترده‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در این راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشارها و هم‌چنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند، اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

او با ستایش از حضور حماسی مردم ایران، بیان کرد: باید سر تعظیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدرتر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی امسال را خوب توصیف کرد و ادامه‌ داد: جامعه ورزش همیشه حضور پر رنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود دستاوردهای کشور در چهل سال گذشته را در همه عرصه‌ها را قابل توجه در مقایسه با رژیم قبل دانست و خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضاهای ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال‌آوری از ۲۰ مدال طلای کسب شده در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا یعنی بازی‌های المپیک، ۱۶ مدال طلا در بازی‌های المپیک بعد از انقلاب و ۴ مدال طلا برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش چهار برابری داشته‌ایم و در رقابت‌های جهانی نیز با رشد مواجه بوده‌ایم.

وی پیشرفت در ورزش بانوان، ورزش همگانی و و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم باشد را خوب توصیف کرد و افزود: با همین رویکرد ادامه خواهیم داد تا افتخارات بیش‌تری را به‌دست آوریم.

سلطانی‌فر در پایان صحبت‌های خود، مسیر ورزش ایران در دهه پنج انقلاب اسلامی را نیز توجه به ورزش بانوان، گسترش فضاهای ورزشی به‌ویژه در مناطق روستایی و افتخارات بیش‌تر در ورزش قهرمانی عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما