شناسهٔ خبر: 31110997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهل سالگی انقلاب؛

ملت ایران در حساس‌ترین مقطع تاریخ حماسه ای بزرگ آفرید

قم - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور بیانیه ای، ضمن تجلیل از حضور باشکوه، تاریخ ساز، حماسه آفرین و دشمن شکن ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران در حساس‌ترین مقطع تاریخ بشریت حماسه ای بزرگ آفرید.

صاحب‌خبر -

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حمد و سپاس خداوند سرمدی را که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به توفیق الهی، توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و هدایت‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و به کوری چشم سردمداران خبیث طاغوت اعظم، آمریکای جهان‌خوار و محور شرارت، بار دیگر امت بصیر با عزمی راسخ حضوری باشکوه، تماشایی، آگاهانه، زنده و توفنده، زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشید.
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، حادثه‌ بزرگ و خیره‌ کننده را در حساس‌ترین و استثنایی‌ترین مقطع تاریخ بشریّت آفریده و برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام ایران سرافراز افزود.
بیانیه حاکیست: نظام سلطه با تکیه بر مفروضاتی باطل با هجمه‌ رسانه‌ای و جنگ ترکیبی، طرح «تابستان داغ» و «زمستان سخت» را با حربه نخ ‌نمای تحریم و تلاش‌های مذبوحانه برای دلسرد کردن مردم به کاربست اما عظمت راهپیمایی امروز شما مردم بصیر و لحظه‌ شناس پاسخ قاطع و دندان ‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان داد.
در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور الهام ‌بخش شما مردم انقلابی تفاخر و سربلندی برای ایران عزیز و بشارت رهایی از زنجیره‌ های فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌ها اَرزانی و وحدت و همبستگی ملی را نمایان نمود.
در این بیانیه تصریح شده است: اینک در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه این شور و شعور را حرمت نهاده و پیروزی و بهروزی همگان را در گذرگاه حصول به آرمان ‌های منیر انقلاب اسلامی، از درگاه ذات اقدس احدیت جل و علا مسالت می‌نماید.
7404/ 1175

نظر شما