شناسهٔ خبر: 31110655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است

گروه سیاسی- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: مردم به خوبی می‌دانند که هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است به طوریکه ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و هزینه مقاومت را می‌پردازیم ولی یقین داریم که سرانجام به حول و قوه الهی پیروزی و اقتدار را به دست خواهیم آورد.

صاحب‌خبر -

هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در جمع راهپمایی کنندگان مردم تبریز بیان کرد: مردم به خوبی می‌دانند که هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است به طوریکه ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و هزینه مقاومت را می‌پردازیم ولی یقین داریم که سرانجام به حول و قوه الهی پیروزی و اقتدار را به دست خواهیم آورد.

وی خاطرنشان کرد: ما فاتح ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز مبارزه هستیم و این درس بزرگ انقلاب برای جهانیان و آیندگان است ما در این روزها یک روز بدون مبارزه نداشته‌ایم، از این‌رو دنیا بداند اینک این ما هستیم که ملت بزرگ ایران سرافراز و رو به پیش است.

امیر سرلشکر موسوی، اضافه کرد: 40 سال است که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار روبه‌روی ملت ایستاده و ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز است به خود وعده فردا می‌دهد ولی با توجه به اینکه ما با خدا هستیم و خدا با ما است، از این‌رو فتح با ما بوده و خواهد بود.

فرمانده کل ارتش، با تاکید بر اینکه ما سختی و مشکلات داریم ولی هیچ‌گاه به دشمن لبخند نخواهیم زد، گفت: البته این دشمنی‌ها نه برای ما اولین است و نه در اسلام اولین بوده، در هر صورت ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و با اقتدار این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذشت.

وی با اشاره به علت اصرار نظام سلطه به دشمنی با ملت ایران، اظهار کرد: اگر اسلام ناب به گوش جهانیان برسد، مبانی نظری نظام سلطه ذوب خواهد شد، نظام سلطه بداند که دو قطبی انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، تقابل تاکتیکی نبوده و انتخاب راه الله در مقابل راه شیطان است.

وی گفت: شکست سیاسی نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی صورت گرفته است و نظام سطله می‌گوید شما باید هر چه ما می‌گوییم را انجام دهید، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و رهایی این ملت بزرگ از چنگ نظام سلطه بوده است.

امیر سرلشکر موسوی، تاکید کرد: اگر سایر ملت‌ها نیز انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای خود قرار دهند، فاتحه استکبار جهانی خوانده خواهد شد و نظام سلطه از این عاقبت وحشت دارد، آن‌ها می‌دانند وقتی ملتی اراده کنند، پیروز خواهند شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران به پیروی از قمر بنی هاشم (ع) پرچم انقلاب اسلامی را آنچنان محکم در دست خواهند گرفت که حتی اگر زخم‌های دشمن دست‌های ما را تکه تکه کند، هیچ اثری از ضربت دشمن بر پرچم اسلام نخواهند دید.

وی در ادامه اظهار کرد: آذربایجان افتخار شیعه و ایران است، تاریخ همواره تبریز را به خاطر خواهد داشت که مردم آن در 29 بهمن 56 با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم قم، آتش انقلاب را فروزان کرده و طومار رژیم پهلوی را در هم پیچیدند و آمریکای جنایتکار را از این سرزمین پاک بیرون ریختند.

وی افزود: تبریز غیور در قیام 29 بهمن به مناسبت چهلمین روز از شهادت شهدای قم قیام کردند و امروز هم پرچم پرافتخار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پرشکوه‌تر از هر جشن دیگری به احتزار درآورده‌اند. هویت تبریز و آذربایجان با غیرت، وطن دوستی و دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) پیوند ناگسستنی‌ داشته و دارد.

امیر سرلشکر موسوی، ادامه داد: آن زمانی که مردم جهان، کم‌ترین آشنایی با استبداد نداشتند، مردم تبریز با انقلاب مشروطیت با استبداد داخلی و خارجی مبارزه کردند، تبریز و آذربایجان همواره در طول این 40 سال، مایه روشنی چشم و تکیه گاهی مستحکم بوده که فقط 10 هزار شهید و 23 هزار جانباز سهم مردم ولایتمدار آذربایجان در آزمون بزرگ الهی بود که از آن با سربلندی و شایستگی بیرون آمدند.

انتهای پیام

نظر شما