شناسهٔ خبر: 31110517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی:

مردم با صبر و شکیبایی از مشکلات گذر می کنند

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی گفت: دشمن ملت ایران را نمی شناسد چراکه اگر درک درستی داشت باید بداند که ملت ایران مشکلات را با صبر و شکیبایی پشت سر می گذارند و مسئولان نیز اجازه نمی دهند ذره ای از رحمت مردم کاسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار حسین سلامی امروز (22 بهمن) در جمع مردم شهرکرد در راهپیمایی 22 بهمن که در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون برگزار شد، گفت: امروز سالروز طلوع آزادی و استقلال در ایران است و این روز تجلی ایمان و آگاهی مردم برای درهم شکستن استبداد است.

 

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمن علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان احساس کردند اگر به ملت ایران فرصت دهند انقلاب را به یک نظام موفق تبدیل می کنند از همین رو از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه ها و ترفندهای بسیار درصدد آسیب زدن به انقلاب برآمدند.

 

سردار سلامی تصریح کرد: دشمن طولانی ترین جنگ را علیه ملت راه انداخت اما با امداد الهی و پایداری و مقاومت مردم دشمن در این نبرد نیز شکست خورد و ترس ملت از ابرقدرت ها ریخت.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرت ایمان را مهمترین رمز پیروزی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران چون به قدرت الهی تکیه دارد همه توطئه های دشمن را تاکنون خنثی کرده و در این نبرد همواره دشمن را مغلوب خود کرده است.

 

سردار سلامی با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن، هدف این تحریم ها را جدایی بین مردم و نظام دانست و اظهار داشت: دشمن ما را تحریم کرد و می خواست ملت را وادار کند تا از رهبر و نظام خود جدا شوند اما ملت این حقیقت را درک کرده و با وحدت و همدلی خود مانع تحقق اهداف دشمن شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما همه آنچه را به عنوان دستاورد کسب کرده ایم به یاری خدا بوده و باید در این مسیر با تقویت قدرت ایمان خود و اتکا به ارزش های دین بیش از گذشته قدرتمند شویم تا دشمن نتواند هیچ آسیبی به نظام وارد کند.

 

سردار سلامی ادامه داد: امروز که دشمن می گوید موشک ها را کنار بگذارید می دانند که شکست خوردند و می دانند ملت ایران دارای قدرت است چراکه ایران امروز قدرتی شکل داده که از شرق مدیترانه تا دریای سرخ در مقابل استکبار ایستاده و هر روز سرزمینی را از دست استکبار آزاد می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران قدرتش را بواسطه رهبری فرزانه، آگاه، حکیم، مقتدر و دوراندیش خود بدست آورده است وبی شک ایشان بدرستی به نقاط ضعف دشمن آشنا هستند و پیروی از رهنمودهای ایشان ما را موفق به شکست دشمن می کند.

 

سردار سلامی افزود: ملت ایران در جنگ اقتصادی است اما مردم می دانند هیچ جنگی بدون مشقت نیست و تحمل می کنند و دشمن باید بدانند مردم با این ترفندها دست از نظام و انقلاب خود نمی کشند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما پشت سر رهبری حرکت خواهیم کرد و طولی نخواهد کشید که از آمریکا بطور کامل عبور خواهیم کرد.

 

نظر شما